یحیی رحیمی

مایکروسافت تاریخ کنفرانس E3 خود را 10 ژوئن اعلام کرد

یحیی رحیمی 31 فروردین 1397 بدون دیدگاه
573 بازدید

پیش‌تر گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون تاریخ کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 امسال شنیده می‌شد. بسیاری تائید کردند مایکروسافت امسال یکی از بزرگ‌ترین کنفرانس‌های خود را در تاریخ این رویداد بزرگ خواهد داشت. سالن بزرگی برای برنامه‌های Xbox در نظر گرفته شده است. مایکروسافت در ادامه گفته‌های پیشین خود اما تاریخ این رویداد را نیز امروز اعلام کرد. بر این اساس اجلاس مایکروسافت در تاریخ 10 ژوئن و ساعت 1 بعدازظهر به وقت محلی شروع خواهد شد.

مراسم از طریق پلتفرم‌های مختلفی مانند Twitch و Mixer به طور زنده استریم خواهد شد و کاربران Mixer نیز قادر به تماشای مراسم به زبان‌های متفاوتی مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی خواهند بود. همچنین قسمتی از برنامه Inside Xbox نیز در روز مراسم به‌منظور پوشش مصاحبه مطبوعاتی در ساعت 3 بعدازظهر به وقت محلی پخش خواهد شد. این قسمت از برنامه Inside Xbox روی معرفی‌ها و اطلاعات فاش نشده تمرکز خواهد کرد. قسمت‌های بعدی این برنامه نیز قرار است در روزهای 12-14 ژوئن پخش شود که البته هنوز تاریخ دقیق آن‌ها در دسترس نیست.

با توجه به اینکه مایکروسافت خود را در جبهه قوی‌تر از نظر سخت‌افزار و سرویس‌های جذاب قرار داده است و از نظری پیشرو سرویس‌های مختلف بوده است، تمام نگاه‌ها روی مراسم امسال آن‌ها متمرکز است و بسیاری منتظر هستند تا بازی‌ها و سرویس‌های جدید این کمپانی را مشاهده کنند. آیا مایکروسافت قادر خواهد بود که مراسمی به‌یادماندنی برای طرفداران خود ترتیب ببیند یا خیر؟ خوشحال می‌شویم نظر خود را در کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.