یحیی رحیمی

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی: سومین هفته صدرنشینی Far Cry 5

یحیی رحیمی 29 فروردین 1397 بدون دیدگاه
1,781 بازدید

مانند همیشه آخر هفته میلادی نیز به پایان رسید و هفته جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی آغاز شد. بازی Far Cry 5 هفته سوم انتشار خود را تجربه کرد و چندهفته‌ای است که رکوردهای فروش خوبی به جاگذاشته است. فروش این بازی از 5 میلیون نسخه گذشته است و یوبی‌سافت توانسته بازی خوب و سرگرم‌کننده‌ای برای طرفداران خود تدارک ببیند. بر اساس آمار منتشر یافته از وب‌سایت Chart-Track که تنها منبع رسمی فروش فیزیکی بازی‌ها در انگلستان است، این بازی برای سومین هفته است که صدر جدول را تصاحب کرده است.

مقام دوم جدول را FIFA 18 تصاحب کرده است و این بازی توانسته مقام خود را نسبت به هفته پیش حفظ کند. نکته جالب جدول این هفته اما قرار گرفتن Mario Kart 8 Deluxe در مقام سوم است. این بازی از جایگاه هفتم خود را بالا کشیده است و نشان از محبوبیت کنسول Switch دارد. Grand Theft Auto 5 اما در مقام چهارم است و PlayerUnknown’s Battleground نیز جایگاه پنجم جدول را به دست آورده است.

Sea of Thieves اما از مقام سوم به ششم سقوط کرده است. اگر یادتان باشد این بازی به سریع‌ترین عنوان مایکروسافت دررسیدن به 2 میلیون نسخه فروش تبدیل شد. Fallout 4 نیز به‌طور مرموزی در مقام هفتم جدول جا گرفته است و مقام‌های بعدی را نیز بازی‌های: Super Mario Odyssey، Gran Turismo Sport و Crash Bandicot N.Sane Trilogy به خود اختصاص داده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید، نسخه چهارم بازی God of War نیز این هفته برای PS4 منتشر خواهد شد و با توجه به نقدهای بسیار مثبت و کسب نمرات عالی از وب‌سایت‌های مختلف، انتظار کسب جایگاه اول برای هفته‌های متوالی را از این بازی داریم.

  1. FAR CRY 5
  2. FIFA 18
  3. MARIO KART 8 DELUXE
  4. GRAND THEFT AUTO V
  5. PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS
  6. SEA OF THIEVES
  7. FALLOUT 4
  8. SUPER MARIO ODYSSEY
  9. GRAN TURISMO: SPORT
  10. CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGY

منبع: GFK-Chart

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.