یحیی رحیمی

مدیرعامل نینتندو خبر از تحقیق و توسعه کنسول جدیدی داد: شاید Nintendo NX

یحیی رحیمی 27 فروردین 1397 بدون دیدگاه
617 بازدید

نینتندو سال پیش باعرضه کنسول Nintendo Switch، بازگشت بزرگی به صنعت بازی‌های ویدیویی داشت و توانست رکوردهای زیادی را جابه‌جا کند. Switch با توجه به سخت‌افزار جذاب خود موفق به جذب استدیوهای شخص ثالث زیادی شد و بسیاری از کمپانی‌های بزرگ برای عقب نماندن از قافله، شروع به انتشار بازی‌های بزرگ خود برای این کنسول کردند. کمپانی همانند نینتندو اما هیچ‌گاه دست از کار نمی‌شوید و دائم در حال تمرکز روی اهداف بزرگ‌تر است. شاید بیان اینکه نینتندو در حال تحقیق برای توسعه سخت‌افزار جدید خود است، عجیب نیست و این اتفاق در حال رخ دادن است.

Shinya Takahashi، مدیر اصلی بخش سرگرمی و کسب‌وکار نینتندو در گفتگو با خبرگزاری BBC تائید کرده است که این کمپانی همیشه به دنبال تحقیق درزمینهٔ سخت‌افزارهای جدید است و کار تحقیق و توسعه سخت‌افزار جدید این کمپانی نیز آغازشده است. او در این زمینه بیان کرده است که:
نینتندو به‌طور مداوم در حال کار روی بخش سخت‌افزار است و درنتیجه ما کارهایی درزمینه تحقیق و توسعه (دستگاه جدید) انجام داده‌ایم. شاید سیستم جدید را در آینده‌ای نزدیک مشاهده کنید.

نینتندو درزمینهٔ کنسول‌های بازی همیشه روند خاصی را پیش گرفته است و همیشه نوآوری‌های عجیب‌وغریبی را در دستگاه‌های بازی خود استفاده کرده است. البته این کمپانی دیگر تنها نیست و سونی و مایکروسافت نیز مدتی است نوآوری‌های خوبی در این زمینه داشته‌اند. Sega رقیب قدیمی نینتندو نیز به نوآوری‌های عجیب‌وغریب خود شهرت داشت و اگر یادتان باشد آن‌قدر این کار را تکرار کرد که بازار را با سخت‌افزارهای بد پشتیبانی شده پر کرد و همین کار زمینه نابودی این کمپانی را فراهم کرد. داستان تلخی است که امیدواریم برای شرکت‌هایی همچون نینتندو نیز تکرار نشود. نظر شما چیست؟ آیا زمان خوبی برای عرضه کنسول دیگری از نینتندو است یا خیر؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.