GTA V Online
یحیی رحیمی

لیست ویژگی‌های جدید و تخفیف‌های GTA Online منتشر شد

یحیی رحیمی 27 فروردین 1397 بدون دیدگاه
2,658 بازدید

کمپانی Rockstar، تخفیف‌های جدید و مسابقات تازه بخش آنلاین GTA V را اعلام کرده است و می‌توان گفت که تخفیف‌های زیادی برای بازیکنان این بخش در نظر گرفته شده است. تا تاریخ 16 آوریل زمان‌دارید که بخشی از رویداد جدید RockStar به نام Contraband Week باشید و با تکمیل مراحل مشخص‌شده، GTA$ و RP دو برابر دریافت کنید. به‌علاوه این‌ها، مسابقات ترور یا Target Assault نیز پاداش‌های دو برابر را برای کاربران خود در نظر گرفته است.

این مسابقات بخشی از ماد جدید بازی هستند که ماه پیش برای بخش آنلاین منتشر شد و مسابقات تیراندازی در ماشین را به ارمغان آورده است. فروشگاه Warstock Cache & Carry نیز تخفیف‌های مناسبی برای ماشین‌های جنگی خود و ارتقا آن‌ها در نظر گرفته است. Legendary Motorsport نیز تخفیف 25 درصدی برای اتومبیل‌های Pfister Neon و Overflod Autrach تا 16 آوریل در نظر گرفته است. بقیه تخفیف‌های بازی نیز در ادامه متن آورده شده‌اند.

مسابقات Premium این هفته بازی نیز The Loop نام دارد و همچنین مسابقات زمانی Great Ocean Highway هم در نظر گرفته‌شده است. سه فرد اول این مسابقات نیز مانند همیشه GTA$ دریافت خواهند کرد و همچنین هر فردی که در این مسابقات شرکت کند،RP سه برابر دریافت خواهند کرد این موضوع درزمینهٔ مسابقات زمانی نیز صادق است. هفته آینده اما ماد جدیدی به نام Vespucci Job برای GTA Online منتشر خواهد شد که بازیکنان در این ماد باید سوار بر ماشین کوچک Weeny Issi Classic از چنگال دیگر بازیکنان دارای ماشین‌های پلیس LSPD بگریزند.

کمپانی Rockstar نوید افزودن یک ماشین اسپرت جدید به نام Vapid Flash GT و همچنین یک بالگرد به نام Sea Sparrow را به بازی داده است. همین هفته پیش بود که GTA V به پرسودترین محصول سرگرمی کل تاریخ تبدیل شد. رئیس سابق Rockstar North از کمپانی مادر بازی به نام Take-Two شکایت کرده بود و خواهان 150 میلیون دلار خسارت بود که به نظر می‌رسد کار به‌جایی نبرده است و ادعای او موردقبول واقع نشده است. در ادامه می‌توانید فهرست کامل تخفیف‌های این هفته بازی را مشاهده کنید.

WARSTOCK CACHE & CARRY

Mobile Operations Center Cabs – 30% off
Mobile Operations Center Bays – 30% off
Mk II Weapon Upgrade – 25% off
Vom-Feuer Anti-Aircraft Trailer – 25% off (Buy it Now & Trade Prices)
HVY APC – 25% off (Buy it Now & Trade Prices)
BF Dune FAV – 25% off (Buy it Now & Trade Prices)
Declasse Weaponized Tampa – 25% off (Buy it Now & Trade Prices)
HVY Nightshark – 25% off

BUNKERS & UPGRADES

Farmhouse Bunker – 50% off
Thomson Scrapyard Bunker – 45% off
Smoke Tree Road Bunker – 40% off
All Bunker Upgrades – 30% off
All Bunker Renovations – 30% off

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.