یحیی رحیمی

سونی به دنبال توسعه‌دهندگان جدیدی برای بازی معرفی نشده‌ای است

یحیی رحیمی 27 فروردین 1397 بدون دیدگاه
698 بازدید

شاید یکی از بزرگ‌ترین زمینه‌های موفقیت کمپانی سونی در عرصه بازی‌های ویدیویی، ترکیبی فوق‌العاده از بازی‌های اختصاصی کنسول خود است. این بازی از دو زمینه کیفی و کمی موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌اند. هر نسل از این بازی‌ها، دارای بهبودهای فراوانی بوده‌اند و قدرت فوق‌العاده این کمپانی را نشان می‌دهد. آگهی‌های استخدامی جدیدی توسط سونی منتشرشده است که بر اساس آن‌ها سونی به دنبال افراد تازه‌ای برای بازی جدیدی است.

بر اساس این لیست منتشرشده، بازی جدید این کمپانی یک اکشن/ماجراجویی سوم شخص است که توسعه آن با همکاری گروه سرویس جلوه‌های هنری (VASG) است. این کمپانی، یک استدیو معروف برای تهیه تصاویر Motion Capture و پویانمایی است که کارهای بزرگی همچون Uncharted 4 و God of War را در کارنامه خود دارد. نکته جالبی که در مورد این لیست استخدامی منتشرشده است؛ آن‌هم همکاری با یک استدیو معروف دیگر سونی است که البته اسمی از آن برده نشده است.

این آگهی استخدامی در ادامه بیان کرده است که پروژه جدید سونی با همکاری یک استدیو داخلی خواهد بود که فعلاً اسم آن معلوم نیست. برنامه انتشار و توسعه کاملی برای بازی در نظر گرفته‌شده است و این بازی نیز قرار است یکی از بازی‌های درجه 1 کنسول پلی‌استیشن 4 باشد. آگهی استخدامی همچنین نوید تیم توسعه جدیدی داده است که قرار است با استفاده از استعدادهای موجود، کیفیت دیجیتالی بالایی را برای عنوان جدید به ارمغان آورد.

شایعه‌ای جالب نیز در ادامه این خبر منتشرشده است و آن همکاری نزدیک این گروه جدید با استدیو Naughty Dog است. یکی از کاربران ReserERA در پروفایل LinkedIn یکی از مقام‌های بالا رتبه این استدیو به نام Keridan Elliott مشاهده کرده است که این فرد علاوه بر بازی The Last of Us Part 2، بازی دیگری نیز در دست توسعه دارد. احتمالاً اطلاعات بیشتری را در رویداد E3 امسال خواهیم شنید و باید در نظر داشت که هنوز انتشار هرگونه جزئیات در مورد این بازی زود است و معلوم است که در حال طی مراحل اولیه خود است.

نظر شما چیست؟ سونی چه سورپرایزی برای طرفداران دارد؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.