یحیی رحیمی

آپدیت 5.53 کنسول PS4 منتشر شد: بهبود عملکرد کلی سیستم

یحیی رحیمی 27 فروردین 1397 بدون دیدگاه
730 بازدید

در ادامه روند به‌روزرسانی‌های سونی، آپدیت جدیدی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شده است که می‌توانید به دانلود آن بپردازید. این پچ منتشرشده، کار خاصی انجام نمی‌دهد و بر اساس گفته‌های سونی، تنها عملکرد کلی سیستم و نرم‌افزار کنسول را بهبود می‌بخشد و احتمالاً تنها به‌منظور رفع باگ‌ها و مشکلات ریز سیستم‌عامل منتشر شده است.

اگر یادتان باشد، آخرین آپدیت منتشرشده کنسول PS4، امکانات زیادی را به آن اضافه می‌کرد. این ویژگی‌ها شامل گزینه‌های مرتب‌سازی جدید، کنترل‌های خانوادگی بیشتر و بهبود تصاویر رندر شده کنسول PS4 Pro بود. کاربران از حالا به بعد می‌توانند کنترل بیشتری روی کودکان خود داشته باشند و زمان بازی آن‌ها را در طول شبانه‌روز کم کنند و تحت کنترل خود درآورند. همچنین ویژگی جدیدی به نام Super Sampling نیز به رندر تصاویر 2K در پلی‌استیشن 4 پرو کمک می‌کند و اگر از تلویزیون‌های غیر 4K استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از این ویژگی تصاویر بهتری را دریافت کنید.

همچنین یک برنامه جدید در بخش Library استفاده‌شده است که با استفاده از آن می‌توانید تمام بازی‌ها و تریلرهای دانلود شده خود را پیدا کنید. آپدیت منتشرشده همچنین تمرکز جدی روی پشتیبانی از مدیاهای 4K دارد و اگر یادتان باشد، سونی اجازه پخش محتواهای 4K Blu-ray را در کنسول PS4 Pro نمی‌داد و این آپدیت امکان پخش این ویدیوها را توسط پخش‌کننده ویدیو داخلی به کاربران می‌دهد.

البته سرویس PlayStation Plus نیز فیلم‌های جدیدی همچون Mad Max، Track-mania Turbo و بازی‌هایی همچون Q-Bert Rebooted را معرفی کرده است که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. اگر این آپدیت را نصب کرده اید از تجربه خود برایمان بگویید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.