یحیی رحیمی

کارگردان بازی NieR: Automata به دنبال ساخت بازی جدیدی است: شاید King’s Knight

یحیی رحیمی 21 فروردین 1397 بدون دیدگاه
1,841 بازدید

بیشتر از یک سال از انتشار بازی جذاب NieR: Automata می‌گذرد و بعد از عرضه بازی موبایلی SINoALICE، واقعاً نمی‌دانیم که کارگردان این بازی‌ها، Yoko Taro به دنبال چه چیزی است. به نظر می‌رسد او به دنبال پروژه جدید است. با توجه به اینکه او با بازی‌های NieR و Drakengard شناخته می‌شود؛ برای بسیاری سؤال بود که آیا او به بازی جدیدی فکر می‌کند یا خیر. وب‌سایت DualShockers در طی مصاحبه‌ای با او در PAX East در این زمینه از او سؤال کرده است.

این استاد دوست‌داشتنی دنیای بازی‌های ویدیویی در این مورد بیان کرد که او روز به‌زور کارش را پیش می‌برد و معمولاً به پروژه‌های بزرگ بعدی فکر نمی‌کند. او همچنین گفته است که دارای حس ایده پردازی آن‌چنان قوی نیست که بازی جدیدی را از پایه و اساس خلق کند. البته او در ادامه بیان کرد که دوست دارد به بازی جدیدی بیندشید و در حال فکر کردن به آن است. البته جزئیات این بازی جدید سری است و شاید هیچ‌وقت به مرحله اجرا نیز نرسد.

این وب‌سایت همچنین از Yoko Taro پرسیده است که آیا بازی جدید توسط Square Enix ساخته خواهد شد یا خیر. او البته از پاسخ به این سؤال طفره رفته است و جواب خاصی به آن نداده است و تنها به گفتن اینکه مایل به کار روی بازی King’s Night است بسنده کرده است. این بازی یک شوتر جالب است و او از ژانر آن لذت می‌برد. برای افرادی که با این بازی آشنا نیستند، باید گفت که King’s Knight یک بازی هیبریدی بین شوتر و نقش‌آفرینی است و از قدیمی‌های کنسول‌های نینتندو است که در سال 1986 منتشر شده است.

این بازی به‌عنوان یک الهام برای ساخت بازی موبایلی King’s Knight: Wrath of the Dark Dragon استفاده شد. اگر با آخرین کار Yoko Taro، NieR: Automata آشنا نیستید باید بگوییم که این بازی یک JRPG است و پیرامون یک شخصیت دختر افسانه‌ای است. باز توانست نمره‌های خوبی از منتقدین دریافت کند و هم‌اکنون برای کنسول PS4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.