یحیی رحیمی

فروش Far Cry 5 از 5 میلیون نسخه نیز عبور کرد

یحیی رحیمی 18 فروردین 1397 بدون دیدگاه
1,399 بازدید

تنها یک هفته از انتشار بازی Far Cry 5 گذشته است و این بازی هرروز رکوردهای بیشتری را کسب می‌کند و نسبت به نسخه‌های قبلی کولاک کرده است. بر اساس اعلام کمپانی یوبی‌سافت، نسخه پنجم فرانچایز محبوب Far Cry به دومین بازی پرفروش این کمپانی بعد از Tom Clancy’s The Division تبدیل شده است. بر اساس گفته‌ها نزدیک به 5 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است و حدود 310 میلیون دلار سود عاید این کمپانی کرده است.

یوبی‌سافت تنها به این گفته‌ها بسنده نکرده است و اطلاعات دیگری را نیز در این مورد منتشر کرده است. بر اساس گفته‌ها، Far Cry 5 نزدیک به 55 هزار ساعت روی پلتفرم Twitch استریم شده است. مدیرعامل استدیو Dan Hay درزمینهٔ رکوردهای کسب‌شده گفته است که:

من مفتخرم که سال‌ها کار مداوم و باحوصله تیم کاری من، جواب داده است و Far Cry 5 تجربه جذابی برای عموم مردم داشته است.

نسخه پنجم این فرانچایز در شهر کوچکی به نام Hope County در ایالت Montana ایالات‌متحده جریان دارد و داستان آن پیرامون گروهکی مذهبی است که رهبر آن Joseph Seed نام دارد. این افراد با عقاید خود به دنبال بردن انسان‌ها به بهشت هستند و کشته شدن درراه این مذهب بالاترین افتخار است.
یوبی‌سافت همچنین آمار بامزه‌ای از هفته اول بازی نیز منتشر کرده است که خواندن آن قابل توجه است. بر این اساس نزدیک به 5.1 میلیون ماهی گرفته شده است و همچنین 35.14 میلیون عدد نیز دینامیت به اطراف پرتاب شده است. همچنین حدود 177 میلیون افراد غیرنظامی و عادی نیز در بازی نجات داده‌شده‌اند. همان‌طور که می‌دانید در این بازی بیل نیز به‌عنوان سلاح وجود دارد که 38.8 میلیون متر پرتاب‌شده‌اند!

آماری اما از روند ساخت بازی نیز منتشر شده است که قابل‌توجه است. بر این اساس، 96 صدا پرداز در این بازی حاضر بوده‌اند و همچنین جلوه‌های ویژه بازی نیز توسط 20 شخصیت معروف تصویربرداری شده است. یوبی‌سافت تلاش زیادی به خرج داده است که بازی همانند واقعیت باشد و به همین دلیل نیز برای تست بخش ماهی گیری از ماهی گیرهای واقعی و حرفه‌ای استفاده کرده است.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.