Fortnite
یحیی رحیمی

Fortnite با گذشت از Minecraft به بزرگ‌ترین بازی ویدیوی در YouTube تبدیل شد

یحیی رحیمی 15 فروردین 1397 بدون دیدگاه
1,105 بازدید

همه ما می‌دانیم که Fortnite چقدر محبوب است. شاید بزرگ‌ترین بازی باشد که تا حالا وجود داشته است. استریم این بازی به همراه Drake، خواننده محبوب آمریکایی توانست 630,000 بیننده جذب کند. بعدازآن بود که استریمی از بازی به زبان اسپانیایی موفق به کسب 1.1 میلیون بیننده آنلاین شد و این رکورد را جابه‌جا کرد. این‌ها اعداد جذابی هستند اما بر اساس گفته‌های Matchmade این آمار فراتر رفته است و Fortnite مرزهای جدیدی را جابه‌جا کرده است.

بر اساس گفته‌های این وب‌سایت، Fortnite باگذشت از بازی محبوب Minecraft به بزرگ‌ترین بازی YouTube تبدیل‌شده است. میلیاردها بیننده Minecraft کم‌کم از دست رفته است و به آمار Fortnite پیوسته است. Fortnite اما از ماینکرفت گذشته است و با کسب رکورد 2.4 میلیارد بیننده در ماه فوریه به بزرگ‌ترین بازی این وب‌سایت تبدیل شده است. البته آمار بیننده‌های این بازی هنوز به نقطه پیک ماینکرفت نرسیده است و این موضوع را در نمودار زیر نیز می‌توانید مشاهده کنید.
این تنها ماینکرفت نیست که مغلوب نبردهای Battle Royale شده است و بازی‌هایی همچون Clash Royale و Pokemon Go نیز از زمان عرضه Fortnite به مصیب افتاده‌اند و بیننده‌های آن‌ها روند نزولی پیش گرفته است. تعداد بیننده‌های Fortnite شگفت‌انگیز است؛ تنها بین ماه‌های ژانویه و فوریه، این بازی رشدی 151 درصدی را داشته است. تعداد ویدیوهای این بازی نیز در ماه فوریه، رشدی 28 درصدی داشته است.

دلایل چنین رشدی به‌طورقطع به رایگان بودن بازی برمی‌گردد. اگر به رقیب آن‌ها، PUBG نگاه بیندازیم، این بازی 30 دلار قیمت دارد و اما Fortnite رایگان است. YouTube نیز از سال 2017 تغییراتی در الگوریتم خود داشته است و دقیقاً همان زمان بود که بازی‌های Clash Royale و Minecraft دچار افت بیننده شدند. بزرگ‌ترین دلیل این رشد بیننده اما واضح است: Fortnite بسیار سرگرم‌کننده است. نظر شما چیست؟ آیا Fortnite لایق دریافت چنین لقبی است؟

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.