یحیی رحیمی

آپدیت جدید Doom قابلیت بازی با کیفیت 4K و بهبودهای فراوانی را به دنبال دارد

یحیی رحیمی 11 فروردین 1397 بدون دیدگاه
876 بازدید

اگر یادتان باشد، توسعه‌دهندگان بازی Doom در کنفرانس E3 سال 2017 قول بهبودهای زیادی برای دارندگان کنسول Xbox One X دادند؛ اما هیچ‌گونه تاریخ انتشاری برای این آپدیت مشخص نشده بود. پشتیبانی از کیفیت 4K برای کنسول PS4 Pro در آن زمان نیز اعلام نشده بود و به نظر می‌رسد در حین توسعه آپدیت برای Xbox One X، به فکر افتاده‌اند که این آپدیت را برای PS4 Pro نیز توسعه دهند.

آپدیت در نظر گرفته‌شده برای کنسول‌های Xbox One X و PS4 Pro دارای قابلیت رزولوشن 4K خواهد بود که انتظار می‌رود کیفیت گرافیکی بازی را دوچندان کند. هیچ‌گونه جزئیاتی از این پچ منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که به‌زودی جزئیات بیشتری در دسترس قرار گیرد. نسخه اصلی Doom قابلیت اجرا باکیفیت 60 فریم بر ثانیه را دارد و واقعاً جان تازه‌ای به ماجراجوی‌ها در سیاره مریخ بخشید.

هنوز معلوم نیست که این رزولوشن 4K به صورت طبیعی خواهد بود یا اینکه کیفیت اصلی توسط ابزارهای مخصوص به 4K ارتقا خواهد یافت؛ اما ازآنجاکه موتور بازی بسیار قدرتمند است درنتیجه عجیب نخواهد بود اگر بازی به کیفیت 4K واقعی دست پیدا کند. Doom به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال 2016 شناخته می‌شود و این نسخه از بازی بار دیگر، خاطرات نسخه‌های قبلی را برای طرفداران زنده کرد.

این آپدیت قرار است امروز منتشر شود و امیدواریم که جزئیات آن نیز توسط تیم پشتیبانی بازی منتشر شود. Doom همچنین نسخه‌ای از بازی را برای کنسول Switch نیز منتشر کرده است و البته معلوم است که کیفیت 4K برای این کنسول در دسترس نخواهد بود. کنسول خود را برای این آپدیت آماده کنید و مطمئن باشید که فضای کافی برای دانلود آن در اختیار دارد.

منبع: USGamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.