یحیی رحیمی

کارگردان Wolfenstein 2: تنها Bethesda توانایی انتشار بازی های ما را دارد

یحیی رحیمی 9 فروردین 1397 بدون دیدگاه
747 بازدید

استدیو Bethesda یکی از بزرگ‌ترین‌های صنعت بازی است و باید احترام خاصی برای آن‌ها قائل بود. درحالی‌که بسیاری از کمپانی‌های غربی در حال رفتن به‌سوی توسعه بازی‌های چندنفره و آنلاین برای کسب سود بیشتر از رز تراکنش‌ها و Loot Box ها هستند؛ این Bethesda است که همچنان مستحکم به انتشار بازی‌های کلاسیک و جذاب خود ادامه داده است. بازی‌هایی تک نفره و بدون ریز تراکنش و با بالاترین کیفیت موجود.

برای مثال به سال گذشته میلادی نگاه بیندازید. این استدیو، بازی‌هایی همچون Prey، Dishonored: Death of the Outsider، The Evil Within 2 و Wolfenstein 2: The New Colossus را به بیرون عرضه کرد. این یک ترکیب کامل از بازی‌ها است. شما می‌توانید یک بازی شبیه‌ساز، معمایی، ترسناک و یک شوتر اول شخص را ببینید. کدام کمپانی غربی دارای چنین ترکیب فوق‌العاده‌ای در طول سال است؟

کارگردان بازی Wolfenstein 2 به نام Jens Matthies نظر خود را در این مورد بیان کرده است. او باور دارد که Bethesda تنها کمپانی است که مایل به پذیرش چنین بازی‌هایی است و بقیه کمپانی‌ها علاقه‌ای به چنین عنوان‌هایی ندارند. او در این زمینه گفت:

من فکر نمی‌کنم که شباهتی در بازی‌هایی که ما درست می‌کنیم وجود داشته باشد. در اساس آن‌ها شوترهای اول‌شخص هستند اما از نظر پستی و بلندی داستان و جلوه‌های تصویری متفاوت. به طور کل فکر نمی‌کنم که هیچ کمپانی دیگری به این پروژه‌ها چراغ سبز توسعه بدهد.

اگر دقت کنید، این حرف‌ها واقعاً صحت دارند. تمام کمپانی‌های دیگر به سمت بازی‌های پرسود و چند نفره خیز برداشته‌اند و از هر حربه‌ای برای کسب سود بیشتر استفاده کرده‌اند. این تنها Bethesda بوده است که این راه را پیش نگرفته است و هنوز هم‌بازی‌های کلاسیک و اول شخص را در ژانرهای متفاوت توسعه می‌دهد. امیدواریم که این کمپانی به راه خود ادامه دهد زیرا که بسیاری هنوز هم از نسل جدید بازی‌ها خوششان نمی‌آید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.