یحیی رحیمی

تست و اجرا اولیه بازی The Last of Us 2 موفقیت‌آمیز بوده است

یحیی رحیمی 6 فروردین 1397 بدون دیدگاه
798 بازدید

اگر یادتان باشد شایعاتی پیرامون توسعه نسخه جدیدی از بازی The Last of Us به بیرون درز کرد و بعدها با جزئیات منتشرشده از آن معلوم شد که روند توسعه نسخه دوم بازی شروع شده است. The Last of Us: Part II هنوز راه زیادی تا انتشار دارد اما این طرفداران را از هیجان‌زده شدن در مورد بازی بازنداشته است. اگر خبرهای پیرامون بازی درست باشند؛ می‌توان نتیجه گرفت که روند توسعه بازی خوب پیش می‌رود و طرفداران این عنوان می‌توانند از این بیشتر هم خوشحال باشند.

Troy Baker و Nolan North، دو بازیگری که نقش‌های Joel و David را در نسخه اول The Last of Us بر عهده داشتند، در رویداد MCM Comic Con در شهر بیرمنگام انگلستان حضور داشتند و در طی مراسم، اطلاعات تازه‌ای را از روند توسعه بازی فاش کردند. Baker قبل از گفتن روندی که Naughty Dog درزمینهٔ توسعه بازی‌های خود پیش می‌گیرد، بیان کرد که بازی و داستانی که روایت می‌شود کاملاً فوق‌العاده به نظر می‌رسند.

او در ادامه بیان کرد که استدیو Naughty Dog یک تست و اجرا اولیه روی The Last of Us 2 انجام داده است و بازی به طور فوق‌العاده‌ای اجراشده است. هنوز تاریخ انتشار بازی معلوم نیست و حتی بازی به‌طور رسمی نیز معرفی نشده است؛ اما انتظار داریم که قسمت دوم The Last of Us در اوایل سال 2019 میلادی منتشر شود. سونی همچنین قول داده است که اطلاعات کاملی را در کنفرانس E3 امسال در ماه ژوئن منتشر سازد و درنتیجه تا آن زمان باید منتظر بمانیم. شخصیت های حیوانی نیز به بازی اضافه شده اند که لذت بازی را دوچندان خواهند کرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.