یحیی رحیمی

Sea of Thieves به رکورد 1 میلیون بازیکن آنلاین در طول 24 ساعت رسید

یحیی رحیمی 3 فروردین 1397 بدون دیدگاه
811 بازدید

همین دیروز بود که بازی Sea of Thieves برای کنسول Xbox One و پلتفرم ویندوز منتشر شد و به نظر می‌رسد از آن زمان تابه‌حال، بازیکنان زیادی به دریانوردی پرداخته‌اند! Sea of Thieves در 24 ساعت گذشته، موفق به کسب رکورد 1 میلیون بازیکن آنلاین در بخش Multiplayer شده است و عدد بسیار بزرگی برای شروع این بازی است. سرورهای بازی اما روزگار خوشی را سپری نکرده‌اند و از زمان انتشار رسمی، مدام دچار مشکل بوده‌اند.

بر اساس گفته‌های Rare، این تعداد از بازیکنان 3 تا چهار برابر چیزی بود که انتظار می‌رفت. در طی تست‌های گرفته‌شده در نسخه Beta نیز چنین آماری به‌دست نیامد و توسعه‌دهندگان بازی از این آمار به‌دست‌آمده تعجب‌زده شده‌اند. این تعداد بازیکنان زیاد باعث اختلالات زیادی در سرورها شده است. تیم توسعه بازی در حال حل این مشکلات به وجود آمده است و سرورهای بازی به این منظور، امروز چندساعتی آفلاین خواهند بود.

از مشکلاتی که بازیکنان با آن دست‌وپنجه نرم کرده‌اند می‌توان به قطعی دسترسی به بازی در زمان پیک سرورها، دریافت دیرتر پاداش و جایزه‌های در نظر گرفته، عدم دریافت آیتم‌هایی همانند طلا و مشکلات اجرایی روی کنسول Xbox One اشاره کرد. استدیو Rare مشکلات موجود در بازی و توصیه‌هایی برای بهبود آن را منتشر کرده است که به‌طور خلاصه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

استدیو بازی برای افرادی که موفق به اتصال در زمان پیک سرورها نشده‌اند، توصیه کرده است که به گروه‌هایی پیوندند که در حال انجام بازی هستند و از ایجاد گروه جدید بپرهیزند زیرا که سرورها کشش اتصال شما به بازیکنان دیگر را ندارند. هرچند تیم توسعه بازی در حال کار روی رفع این مشکل است اما هنوز هم‌چنین مشکلاتی دیده می‌شود.

برای افرادی که پاداش‌های خود را دیرتر از بقیه دریافت می‌کنند نیز توصیه‌شده است به انجام بازی بپردازند و به‌هیچ‌وجه از بازی خارج نشوند یا آن را restart نکنند. تیم پشتیبانی بازی در حال بررسی این مشکل است و احتمالاً یک آپدیت کوچک برای رفع این مشکل را منتشر خواهد کرد. برای افرادی که مشکل گم کردن سلاح و آیتم‌های های خود رادارند دارند نیز توصیه می‌شود شود تا زمان انتشار آپدیت بعدی منتظر بمانند. Rare قول داده است که مشکلات موجود روی کنسول Xbox One X نیز با انتشار آپدیت بعدی رفع خواهند شد.
اگر موفق به خرید و اجرا این بازی شده‌اید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Vg247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.