Far Cry 5
یحیی رحیمی

اتمام بخش داستانی Far Cry 5 بیشتر از 25 ساعت طول خواهد کشید

یحیی رحیمی 29 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,244 بازدید

Far Cry 5 بزرگ‌ترین بازی جهان باز یوبی‌سافت هفته آینده برای کنسول‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بسیاری برایشان سؤال بود که برای اتمام بخش داستانی بازی چه مقدار وقت کنار بگذارند و Dan Hay، تولیدکننده اصلی بازی، نیز در جواب گفته است که باید وقت زیادی را برای اتمام آن کنار بگذارید، چیزی در حدود 25 ساعت!

البته بر اساس گفته‌های او، 25 ساعت برای بازیکنان حرفه‌ای و خوب این بازی است و افراد دیگر باید زمان بیشتری را برای اتمام آن سپری کنند. او همچنین بیان کرده است که بر اساس تست‌های گرفته‌شده توسط یوبی‌سافت؛ معلوم شده است که بازیکنان با انجام بیخود کارهایی همچون ماهی گیری و شکار از داستان اصلی بازی دور می‌شوند و حتی بعضی، بازی را نصفه‌کاره رها می‌کنند. البته این کارها زمان کلی بازی را افزایش خواهد داد. از یاد نبرید که شیوه‌های بازی کردن هر فردی متفاوت است و بازی همانند Far Cry که کاملاً جهان باز است، این 25 ساعت می‌تواند خیلی بیشتر شود.

Dan Hay در ادامه گفت:

چیزی که ما می‌بینیم این است که بازیکنان به دنیای بازی وارد می‌شوند و فقط 4 تا 5 ساعت را به ماهی گیری و شکار می‌پردازند، کارهایی که واقعاً ما در خط داستانی در نظر نگرفته‌ایم. درنتیجه زمان بازی به شیوه بازی شما بستگی خواهد داشت.

بخش تیمی یا Co-Op بازی نیز جذاب است و باوجود یک Map Editor می‌توانید هر طور که می‌خواهید، نقشه بازی را تغییر دهید و چالش‌های بیشتری به آن اضافه کنید. این ویژگی امکان پایداری بیشتر بازی را خواهد داد و بازیکنان می‌تواند ماه‌های متوالی به انجام این بخش از بازی بپردازند.

در ادامه از Dan Hay سؤال شده است که آیا وجود ویژگی‌هایی همانند ویرایشگر نقشه، Far Cry 5 را به بازی‌هایی همچون Fortnite و PUBG شبیه خواهد کرد یا خیر؟ او در این زمینه گفت:

(اگر چنین اتفاقی بیافتد) خیلی باحال خواهد بود! مشخص است که ماه همیشه به دنبال توسعه ابزارهایی برای هر نوع بازی هستیم و حالا ابزار بسیار بزرگی توسعه داده‌ایم و امیدواریم نرخ رشد بالایی داشته باشیم.

البته بر اساس گفته‌های خود Dan Hay، این بخش هنوز نیازمند بهبود است و امیدوار است که بهبودهای کلی برای این ابزار منتشر شود تا استفاده بازیکنان را راحت‌تر سازد. Far Cry 5 روز 27 مارس (دقیق یک هفته دیگر) برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد درنتیجه گوش‌به‌زنگ خبرهای جدید از وب‌سایت ما باشید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.