Anthem
پارسی گیم

صحبت‌های رئیس استدیو BioWare پیرامون جدا شدن نویسنده اصلی بازی Anthem

پارسی گیم 29 اسفند 1396 بدون دیدگاه
673 بازدید

Anthem یکی از جدیدترین بازی‌های کمپانی BioWare است که پیرامون ماجراجویی گروهی از انسان‌ها در افق‌های دور و سیارات دیگر است. اخیراً یکی از اصلی‌ترین نویسنده‌های این بازی به نام Drew Karpshyn از این استدیو جدا شد و مردم با دیدن جدایی فردی که نویسنده بهترین بازی‌های این استدیو همانند Mass Effect بود، دچار نگرانی در مورد آینده این بازی شدند و بسیاری برایشان سؤال بود که چه بلایی سر Anthem می‌آید. Casey Hudson اخیراً در این مورد صحبت کرده است و به طرفداران اطمینان داده است که نگران روند توسعه بازی نباشند.

یکی از طرفداران بازی در وب‌سایت Reddit با انتشار یکی پست نسبت به صحبت‌های Hudson واکنش نشان داده است و برای او سؤال بوده است که چگونه جدا شدن یکی از نویسنده‌های اصلی بازی، تأثیری روی روند توسعه نداشته است و همچنین از Holmes درخواست کرده است که نام نویسنده‌های اصلی این بازی را عنوان کند. البته Holmes نیز بلافاصله به پست او جواب داده است و Cathleen Roostseart(نویسنده بازی‌های Mass Effect و Star Wars: The Old Republic) و همچنین Jay Turner (نویسنده بازی‌های Mass Effect و Dragon Age: Origins) را به‌عنوان نویسندگان اصلی این بازی عنوان کرده است.

Holmes در پستی دیگر از تنظیم‌های مخصوص بازی Anthem برای افراد کم‌شنوا و دارای مشکلات شنوایی صحبت کرده است و بر این اساس، بازی دارای تنظیمات مخصوصی برای کمک به چنین افرادی خواهد بود. افراد دارای اختلال کوررنگی نیز فراموش نشده‌اند و تنظیمات مخصوص آن‌ها نیز در Anthem گنجانده‌شده‌اند. یکی دیگر از کاربران این شبکه اجتماعی در پاسخ به Holmes گفته است که افراد کور رنگ تنها در دیدن رنگ‌ها مشکل ندارند و جلوه‌های بصری نیز احتمالاً برای آن‌ها کامل واضح نباشد. Holmes با تأیید این موضوع بیان کرد:

بله من نمی‌توانم قول دهم که هیچ‌گونه مشکلی در این مورد نخواهیم داشت اما این چیزی است که ما به آن چشم داریم و در حال انجام تمهیداتی برای رفع آن هستیم. ما نمی‌خواهیم مکانیزم‌هایی در بازی داشته باشیم که به‌طور کامل بصری یا صوتی باشند به‌خصوص اگر جلوه‌های ویژه‌مان بستگی زیادی به رنگ داشته باشد.

گفتنی است Anthem در سال 2019 برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بازی قرار بود در سال جاری میلادی عرضه شود اما دچار تعلیق شد و انتشار آن به 2019 موکول شد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.