XBox One
یحیی رحیمی

مایکروسافت برنامه‌های خود را برای E3 را تائید کرد: بزرگ‌ترین حضور مایکروسافت در تاریخ کمپانی

یحیی رحیمی 25 اسفند 1396 بدون دیدگاه
685 بازدید

چند هفته پیش، برنامه‌های طبقات سالن کنفرانس رویداد E3 اعلام شد و بر اساس آن سالن نسبتاً کوچکی در اختیار مایکروسافت قرار داده شده بود و بسیاری نگرانی خود را در این زمینه ابراز کردند. بعضی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که مایکروسافت تنها حضوری کوچک در این کنفرانس خواهد داشت ولی کمپانی این شایعات را به طور کامل رد کرده است.

بر اساس گفته‌های مایکروسافت، این کمپانی برنامه‌های بزرگی برای این رویداد دارد و 2018 شاید بزرگ‌ترین حضور مایکروسافت در تاریخ این کنفرانس باشد. گفتنی است که کنفرانس مایکروسافت در روز 10 ژوئن و ساعت 4 بعدازظهر به‌وقت محلی شروع خواهد شد. پیش‌تر گفته می‌شد که مایکروسافت بزرگ‌ترین حضور خود را در تاریخ این کمپانی خواهد داشت و بسیاری این خبر را شایعه‌ای بیش نمی‌پنداشتند.

بر اساس اعلام مایکروسافت، فضای زیادی برای بخش نمایش بازی‌های جدید در نظر گرفته نشده است زیرا که مایکروسافت تمام طبقه را برای برنامه‌های خود رزرو کرده است! سالن در اختیار این شرکت نه‌تنها برای اعلام برنامه‌ها و بازی‌های جدید خواهد بود، بلکه فعالیت‌های طرفدار محوری همچون Xbox FanFest، Demos و تجربه بازی‌های منتشرنشده برای تمام حاضرین نمایشگاه E3 در دسترس خواهد بود.

البته مایکروسافت کوچک بودن سالن نمایش را با در اختیار گذاشتن ابزارهای استریم جبران کرده است و افراد حاضر در سالن اصلی مایکروسافت به نام Microsoft Theater می‌توانند توانند از طریق نمایش گرهای بزرگ این رویداد را دنبال کنند. به نظر می‌رسد رسد این شرکت برنامه‌های خوب و جالبی برای امسال داشته باشد و امیدواریم که سالن بزرگشان را با معرفی بازی‌های بزرگ نیز همراه کنند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.