Valve
یحیی رحیمی

مدیر کمپانی Valve خبر از انتشار بازی‌های جدیدی توسط این کمپانی داده است

یحیی رحیمی 21 اسفند 1396 بدون دیدگاه
608 بازدید

Gabe Newell، مدیر کمپانی Valve، در طی رخدادی پیرامون بازی Artifacr خبر از انتشار این بازی در طی چند ماه آینده داده است. Artifact یک بازی کارت محور و بر اساس شخصیت‌های DOTA است که البته برعکس بازی‌های دیگر این کمپانی، رایگان نخواهد بود. بر اساس گزارش PC Gamer، Newell بیان کرده است که بازی Artifact و چندین بازی دیگر در دست انتشار قرار دارند و Artifact اولین آن‌ها خواهد بود. او همچنین از انتشار این بازی ابراز خوشحالی کرده است و انتشار دوباره بازی‌های جدید از طرف این کمپانی را به فال نیک گرفته است.

Newell همچنین در موردعلاقه خود به شیوه خلق بازی‌ها و همچنین سخت‌افزارهای جالب نینتندو صحبت کرده است و اعتراف کرده است که کمپانی تحت هدایت او همیشه از نسبت به کمپانی‌هایی همچون نینتندو حسود بوده است. او در ادامه بیان کرد:

Gabe Newellهنگامی‌که Miyamoto می‌نشیند و روی نسخه جدیدی از Zelda یا Mario فکر می‌کند؛ او علاوه بر بازی این را در نظر می‌گیرد که حتی کنترلر بازی به چه صورتی باشد. این عمل برای گرافیک و دیگر قابلیت‌های بازی‌های او نیز صادق است. او می‌تواند قابلیت‌هایی همچون motion input را به بازی‌هایش اضافه کند زیرا که دقیق می‌داند چگونه کنترلر و گیم پلی بازی را به هم متصل کند. او همچنین می‌تواند سخت‌افزار را به بهترین شیوه ممکن طراحی کند زیرا که او در همان زمان نرم‌افزار را نیز در نظر دارد و در حال طراحی آن است و این می‌تواند مزیت بزرگی نسبت به پلتفرم‌های دیگر باشد. این چیزی است که ما نسبت به آن حسود بوده‌ایم و ما قرار است از همین شیوه و مزیت‌های آن بهره ببریم.

از حرف‌های او نمی‌توان برداشت که Valve به دنبال طراحی و خلق کنسول خود است اما شاید بتوان گفت که این شیوه را برای بهبود دستگاه‌های همچون Steam Machines و یا کنترلرهای Steam و یا حتی HTC Vive در پیش‌گرفته است. همچنین کمپانی در حال تمرکز روی انتشار بازی‌های جدید نیز هست و این خبر خوبی است. معلوم نیست که آیا بازی‌هایی همچون Portal و Left 4 Dead در بین این بازی‌ها باشند و باید برای جزئیات بیشتر در این زمینه صبر کنیم.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.