Assassin's Creed Origins
یحیی رحیمی

آپدیت جدید بازی Assassins Creed: Origin آیتم‌های هدیه جدیدی به بازی اضافه می‌کند

یحیی رحیمی 21 اسفند 1396 1 دیدگاه
1,929 بازدید

کسی پیدا نمی‌شود که از جایزه و آیتم‌های هدیه خوشش نیاید و یوبی‌سافت نیز به همین منظور تصمیم به انتشار هدیه‌های جدیدی برای بازگرداندن بازیکنان به بازی Assassin’s Creed: Origin گرفته است. آخرین آپدیت بازی ماه پیش منتشر شد و ویژگی جدیدی به نام Discovery Tour را به بازی اضافه کرد که بسیاری از بازیکنان از این بخش گلایه داشتند و پاداش‌های آخر آن را مناسب زمان گذاشته‌شده برای به اتمام رساندن آن نمی‌دیدند.

این هفته یک پچ جدید برای بازی منتشر شد که پاداش و آیتم‌های جدید و بیشتری را برای افرادی که مایل به طی کردن تمام مراحل آن هستند در نظر گرفته است. این خبر توسط خود یوبی‌سافت و از صفحه شبکه استیم بازی منتشرشده است. این آپدیت کوچک به شمار می‌آید و حجم آن تنها 700 مگابایت است و می‌توان گفت که مقدمه‌ای برای انتشار بسته الحاقی The Curse of the Pharaohs است.

اما شاید برایتان سؤال باشد که این پاداش‌های اضافه‌شده چه باشند. شاید بهتر است افرادی که مایل به تجربه این قسمت جدید هستند این قسمت را نخوانند! یکی از YouTuber های معروف دنیای بازی به نام JorRaptor این تور 75 مرحله ای را به پایان رسانده است و در آخر توانسته است که آیتم‌های جذاب در نظر گرفته‌شده یوبی‌سافت را دریافت کنید. بر اساس ویدیو منتشر یافته او، این آیتم‌ها شامل یک لباس و پوسته سفید جدید برای Senu و همچنین نشان عقاب Bayek است. پوسته جدید جزو آیتم‌های کهکشانی حساب می‌شود و به نظر طی کردن این مراحل طولانی برای دریافت آن منطقی باشد.

بازی Assassin’s Creed: Origin در پاییز سال گذشته میلادی برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین رایانه‌های شخص منتشر شد و توانست موفقیت خوبی کسب کند و افت نسخه‌های قبلی را به‌خوبی جبران کرد.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    MIlad.Ab

    مهمان

    پس لینک دانلود کو

    پاسخ دهید