Call of Duty
یحیی رحیمی

داستان بازی Call of Duty: Black Ops 4 در آینده‌ای نزدیک جریان خواهد داشت

یحیی رحیمی 19 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,280 بازدید

کمپانی Activision تصمیم گرفته است که توسعه نسخه جدید شوتر Call of Duty را به Treyarch بسپارد. بر اساس گزارش‌ها نام این نسخه جدید، Black Ops 4 خواهد بود که داستان آن ادامه‌دهنده نسخه سوم بازی بود. هرروز جزئیات جدیدی از بازی منتشر می‌شود و این بار نیز مشخص‌شده است که داستان بازی در آینده نزدیک به ما جریان خواهد داشت و زمان بازی بیشتر به Call of Duty: Black Ops 2 نزدیک خواهد بود.

نسخه سوم بازی کاملاً در مورد آینده بود و البته توانست موفقیت زیادی را نیز کسب کند اما بودند افراد و منتقدانی که سبک آن را موردپسندشان نبود و المان‌های آینده‌نگرانه آن را زیاد به واقعیت نزدیک نمی‌دیدند. استدیو بازی نیز به همین منظور تصمیم گرفته است که اتفاقات بازی را در آینده نزدیکی به جریان بیندازد. نسخه دوم بازی در سال 2020 انجام می‌گرفت و اولین نسخه از بازی بود که کاملاً پیرامون جنگ مدرن بود و المان‌های جنگ جهانی دوم و جنگ سرد در آن دیده نمی‌شد.

نسخه سوم بازی بیشتر روی هوا دنبال می‌شد و منطقی است که توسعه‌دهندگان بازی تصمیم بگیرند تا به المان‌های قدیمی خود برگردند زیرا که جنگ‌های زمینی ازنظر طرفداران بازی جذاب‌تر به نظر می‌رسد زیر که نسخه Infinite Warfare این فرانچایز معلوم کرد که طرفداران سبک‌های علمی تخیلی را زیاد نمی‌پسندند. این گفته‌ها تنها در حد شایعه است و باید تا انتشار تریلر و جزئیات جدید بازی صبر کنیم.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.