Call of Duty WWII
یحیی رحیمی

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی: FIFA 18 به صدر بازگشت

یحیی رحیمی 15 اسفند 1396 2 دیدگاه
1,055 بازدید

آخر هفته میلادی نیز به اتمام رسید و هفته جدیدی در صنعت بازی های ویدیویی شروع شد. جدول فروش هفتگی بازی های ویدویی نیز مانند همیشه منتشر شده است. بازی هایی همچون FIFA 18 و Call of Duty: WWII با وجود اینکه مدت زیادی از انتشار آن‌ها می گذرد؛ بازهم توانسته اند رتبه های اول و سوم جدول را به دست بگیرند. تنها آمار رسمی فروش مربوط به کشور انگلستان در دسترس است و در این کشور نیز ورزش فوتبال جایگاه بالایی دارد و دیدن این بازی در رتبه های اول تعجب برانگیز نیست.

رتبه دوم جدول اما در دست بازی Grand Theft Auto 5 است که چندین سال از تاریخ عرضه آن می گذرد اما با توجه به آپدیت ها و همچنین بخش آنلاین بسیار فعال بازی، هنوز هم میزان بالایی از فروش دارد و این هفته نیز توانسته کار خود را در مکان دوم فروش به پایان برساند. بزرگ ترین تغییر نسبت به هفته گذشته مربوط به بازی Mario Kart 8 Deluxe است که توانسته از مقام هشتم، خود را به مقام چهارم جدول برساند. همچنین بازی Super Mario Odyssey نیز از مقام نهم جدول فروش به مقام پنجم رسیده است.

بازی Monster Hunter: World همچنان به حضور پرقدرت خود ادامه می دهد و این هفته نیز توانسته پنجم را کسب کند که البته نسبت به هفته پیش، یک درجه افت کرده است. بازی EA Sports UFC 3 نیز همچنان خود را در جدول نگه داشته است اما با این تفاوت که از مقام پنجم به هفتم سقوط کرده است. بازی های Player Unknown Battlegrounds و The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز حضور پرقدرتی در جدول این هفته داشته اند و به ترتیب مقام های هشتم و نهم را کسب کرده اند. همچنین بازی Shadow of the Colossus نیز کار خود را در مقام دهم جدول به پایان رسانده است. در زیر می توانید فهرست کامل فروش انگلستان را در هفته جاری مشاهده کنید. فهرست فروش کشور ژاپن و ایالات متحده نیز برای بررسی بیشتر به شرح زیر است:

فهرست فروش هفتگی بازی های ویدیوی انگلستان:

  1. FIFA 18
  2. Grand Theft Auto V
  3. Call of Duty: WWII
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Monster Hunter World
  6. Super Mario Odyssey
  7. EA Sports UFC 3
  8. PlayerUnknown’s Battlegrounds
  9. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  10. Shadow of the Colossus

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    میشه بپرسم چرا لیست پرفروش بازی های ایران رو چرا نمیزارید کشورهای دیگه هم هستند .همیشه انگلیس و آمریکا و ژاپن .

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به احسان

      مدیر سایت

      سلام احسان عزیز
      متاسفانه اماری مبنی بر ارائه به رسانه ها موجود نیست