Anthem
یحیی رحیمی

توضیحات توسعه‌دهندگان بازی Anthem پیرامون نسخه PC و مکانیسم سلاح‌های بازی

یحیی رحیمی 15 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,265 بازدید

یکی از بازی‌های مورد انتظار سال آینده، Anthem است که به نظر می‌رسد شروع‌کننده فرانچایز جدیدی در دنیای بازی‌های ویدیویی باشد. این بازی داستان گروهی را روایت می‌کند که برای ماجراجویی به افق‌های دور سفر می‌کنند. یکی از توسعه‌دهندگان این بازی به نام Brendon Holmes همیشه به سؤال‌های مطرح‌شده پیرامون بازی در شبکه اجتماعی Reddit جواب می‌دهد و منبع اصلی برای اطلاع یافتن از روند توسعه بازی است. او از جزئیات جدیدی پیرامون سیستم سلاح‌ها و نسخه PC بازی پرده برداشته است.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit، پستی در مورد نحوه پشتیبانی نسخه PC بازی Anthem مطرح کرده است و این مسئله که آیا نسخه PC تنها یک پورت ضعیف از بازی خواهد بود را مورد سؤال قرار داده است. Holmes اما در جواب این کاربر گفته است که روند توسعه نسخه PC کاملاً خوب پیش می‌رود و بازی تنها یک پورت ناقص از نسخه کنسول نخواهد بود. او در اطمینان داده است که همه درحال‌توسعه بازی برای پلتفرم PC هستند.

کاربری دیگر اما سؤالی در مورد سیستم توسعه و پیشرفت سلاح‌های بازی پرسیده است و برای او سؤال بوده است که آیا عملکرد سلاح‌ها با استفاده بیشتر، بهتر خواهد شد یا روند آن‌ها ثابت خواهد بود. Holmes اما در جواب به این فرد، مزیت‌های هر دو این سیستم‌ها را برشمرده است. او در این زمینه بیان کرد است که:

یکی از مزیت‌های مدل ثابت این است که بازیکنان بسیار آسان‌تر به مدل‌های مختلف گیم پلی عادت می‌کنند. شما سلاح جدیدی را پیدا می‌کنید و می‌بینید که بسیار قدرتمندتر از سلاح شما هستند و دیگر سلاح‌های قدیمی را کنار می‌گذارید اما اگر قدرت سلاح‌های مورداستفاده شما به‌مرور افزایش یابد، شما مایل به استفاده از سلاح‌های قدیمی خود خواهید بود زیرا که سطح قدرت آن‌ها بسیار بالاتر رفته است. این موضوع به شخصیت بازی شما هویت می‌بخشد البته استفاده از این سیستم بستگی به آن دارد که هدف شما از افزایش قدرت سلاح چه باشد. ما در حال کار روی هر دو این سیستم‌ها هستیم.

استفاده از هر دو این سیستم‌ها کمی عجیب به نظر می‌رسد اما باید دید که سیستم ابداعی آن‌ها چگونه عمل خواهد کرد. گفتنی است که Anthem اواخر سال جاری میلادی برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.