Battlefield 1
یحیی رحیمی

تصویری از Battlefield 5 منتشر شد که خبر از نسخه جنگ جهانی دوم می‌دهد

یحیی رحیمی 12 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,044 بازدید

از زمانی که EA خبر توسعه نسخه جدید Battlefield توسط استدیو DICE را منتشر کرد؛ گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون بازی شکل گرفت. مدتی پیش شایعاتی وجود داشت که نام نسخه جدید بازی Battlefield 5 خواهد بود و همچنین داستان بازی پیرامون اتفاقات جنگ جهانی دوم خواهد بود. این موضوع در گزارش اخیر وب‌سایت VentureBeat بیان‌شده بود و اگر تابه‌حال قانع به این موضوع نشده‌اید؛ تصویری از روند توسعه بازی منتشرشده است که دیدگاه شما را عوض خواهد کرد.

battlefield-V

آخرین نسخه Call of Duty نیز پیرامون اتفاقات جنگ جهانی دوم بود و به نظر می‌رسد DICE نیز همین روند را در نسخه جدید Battlefield پی بگیرد و به نظر می‌رسد که EA و DICE مدهاست که روی داستان بازی تصمیم گرفته‌اند ولی این موضوع را برای افزایش جذابیت بازی فاش نکرده‌اند. کد اسم بازی Battlefield 2 بود اما به نظر می‌رسد در آخرین ویرایش به Battlefield 5 تغییر نام داده است.

استدیو بعد از موفقیت‌های Battlefield 1 به‌طورجدی به دنبال داستان جنگ جهانی دوم بوده است. نسخه اول بازی توانست موفقیتی خیره‌کننده داشته باشد و توانست با کسب رکورد 25 میلیون بازیکن، سود خوبی را عاید EA کند. امیدواریم که DICE بتواند همان موفقیت نسخه پیش را تکرار کند زیرا که نسخه قبل، سطح انتظارات طرفداران را بسیار بالا برد. البته توجه داشته باشید که این خبر تنها در حد شایعه است و باید منتظر اعلام رسمی EA در کنفرانس EA Play باشیم.

Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.