Horizon Zero Dawn
یحیی رحیمی

Horizon Zero Dawn موفق به فروش 7.6 میلیون نسخه در سراسر جهان شده است

یحیی رحیمی 10 اسفند 1396 بدون دیدگاه
949 بازدید

بازی جدید استدیو Guerrilla Games به نام Horizon: Zero Dawn توانسته رکورد عالی درفروش بعد از گذشت یک سال به ثبت برساند. بازی توانسته 7.6 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برساند و به پرفروش‌ترین فرانچایز جدید کنسول پلی‌استیشن 4 تبدیل شود.

Shawn Layden، مدیر استدیو SIE Worldwide، به دلیل موفقیت خوب بازی مقاله‌ای در این موردایراد کرده است. او از بازیکنان بازی تشکر کرده است:

Shawn Laydenما کاملاً از بازیکنان Horizon: Zero Dawn و Horizon: Zero Dawn- The Frozen Wilds متشکریم و بازخوردهای بسیار مثبتی از بازیکنان بازی دریافت کرده‌ایم که البته نتیجه کار تیمی فوق‌العاده توسعه‌دهندگان Guerrilla است. ترکیب زیبای بین تعریف داستان و شخصیت‌های فوق‌العاده به همراه گیم پلی عالی توانسته طرفداران فوق‌العاده‌ای را به بازی اضافه کند و موفق به کسب این رکوردهای فوق‌العاده شده است.

Hermen Hulst، کارگردان ضبط و مؤسس استدیو Guerrilla Games در ادامه حرف‌های Layden اشاره کرد که:

Hermen Hulstما به دنبال جاه‌طلبی بزرگی برای Horizon: Zero Dawn بودیم و هنگامی‌که شروع کردیم، می‌دانستیم که مردم در مورد آن هیجان‌زده می‌شوند اما دیدن این مقدار از فروش واقعاً هوش از سر ما برد. از زمان شروع، میلیون‌ها بازیکن به ما پیوسته‌اند و به کاوش در دنیای رازآلود بازی پرداخته‌اند. امیدواریم که به همان اندازه که ما از خلق بازی لذت بردیم، بازیکنان نیز از تجربه Horizon Zero Dawn لذت برده باشند.

بسته الحاقی به نام The Frozen Wild سال پیش برای بازی منتشر شد که دشمنان، مراحل، سلاح و مکانیک‌های جدیدی به داستان بازی افزود. بازی همچنین توانسته نظر منتقدان را به دلیل طراحی جهان باز و جلوه‌های بصری خیره‌کننده جلب کند. اگر تابه‌حال این بازی را تجربه نکرده‌اید، آن را از دست ندهید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.