Metro Exodus
یحیی رحیمی

توسعه‌دهندگان بازی Metro Exodus: ما عاشق به چالش کشیدن کارت‌های گرافیک هستیم

یحیی رحیمی 10 اسفند 1396 بدون دیدگاه
941 بازدید

سری بازی‌های Metro همیشه به گرافیک خوب و حس و حال آخرالزمانی خود مشهور هستند. موتور گرافیکی بازی که 4A Engine نام دارد توانسته قدرت خود را در نسخه قبلی بازی به نام Metro: Last Light نشان دهد. این موتور گرافیکی مشخصات سخت‌افزاری بالایی نیاز دارد و بنچ مارک‌های منتشرشده از آن نشان از قدرت فوق‌العاده آن دارد. توسعه‌دهنده اکراینی سری بازی‌های مترو امیدوار است که همین سطح گرافیک را با انتشار بازی Metro Exodus ادامه دهد.

تولیدکننده اصلی بازی، Jon Bloch در گفتگو با Gameinformer به بنچ مارک‌های فوق‌العاده موتور گرافیکی 4A و صبر و حوصله توسعه‌دهندگان برای خلق بازی به‌یادماندنی اشاره کرده است. او در این مورد گفته است که تیم بازی در پی تکرار استانداردهای مترو برای افرادی است که نیاز به بنچ مارک‌های بالا دارند. به گفته او تیم بازی‌سازی، عاشق به چالش کشیدن کارت گرافیک‌ها هستند.

Metro: Last Light نام سری قبلی بازی بود که توانست گرافیک خیره‌کننده‌ای به نمایش بگذارد و با توجه به اینکه زمان زیادی از نسخه قبلی گذشته است، انتظار می‌رود این نسخه جدید دارای گرافیکی طوفانی باشد. Metro Exodus برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی در اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود. انتظار می‌رود که بازی بتواند فراتر از انتظار ظاهر شود و با توجه به اینکه بازی در کنفرانس مایکروسافت در رخداد E3 2017 نمایش داده شد؛ انتظار می‌رود که شاهد نسخه مخصوص Xbox One X بازی باکیفیت 4K نیز باشیم.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.