Final Fantasy XV
پارسی گیم

نسخه DEMO بازی Final Fantasy XV به زودی برای پلتفرم PC منتشر می‌شود

پارسی گیم 5 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,585 بازدید

یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های استدیو Square Enix در طی سال‌های گذشته، عنوان Final Fantasy بوده است. نسخه XV یا پانزدهم بازی در تاریخ 6 مارس برای پلتفرم PC منتشر می‌شود اما برای تجربه آن لازم به انتظار نیست و Square Enix قول داده است تا نسخه DEMO بازی را در تاریخ 26 فوریه برای کاربران PC منتشر کند.

گفتنی است که نسخه آزمایشی از طریق سرویس‌های Steam، Origin وهم چنین فروشگاه مایکروسافت در دسترس خواهد بود. بازی به طور کامل رایگان است و همه می‌توانند به دانلود آن بپردازند. بر اساس گفته‌های توسعه‌دهندگان، بازیکنان قادر به تجربه فصل اول بازی خواهند بود و همچنین مأموریت‌های مختلفی نیز در طول بازی گنجانده‌شده است و به همین دلیل نگران کیفیت آن نباشید.

استدیو Square Enix با انتشار پستی در وبلاگ خود بیان کرده است که بازیکنان می‌تواند با دانلود این نسخه به نحوه اجرا بازی روی سیستم خود پی ببرند و همچنین سطح سخت‌افزار سیستم خود را با سطح موردنیاز بازی بسنجند. Square Enix همچنین ابزار مخصوصی را نیز منتشر کرده است که بر اساس آن می‌توانید مشخصات سیستم خود نسبت به بازی بسنجید. همچنین گزینه‌های گرافیکی زیادی در آن وجود دارند که با توجه به آن‌ها می‌توانید بهترین عملکرد را نسبت به سیستم خود پیدا کنید.

گفتنی است که اگر تا پایان آوریل میلادی بازی را روی سرویس استیم خریداری کنید؛ پک مخصوص Half-Life را دریافت خواهید کرد که دارای لباس Gordom Freeman و سلاح او خواهد بود. ششم مارس روز بزرگی برای Final Fantasy XV است زیرا که نسخه Royale بازی نیز در این روز برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. این نسخه دارای 4 DLC مخصوص است که البته در دسترس کاربران PC نیز خواهد بود. بازی در نوامبر 2016 برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شد و از آن زمان توانسته موفقیت تجاری خوبی را کسب کند. Square Enix امیدوار است که نسخه PC بازی نیز بتواند به موفقیت‌های بازی ادامه دهد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.