The Last of Us Part II
یحیی رحیمی

شایعه: بازی‌های The Last of Us Part II و Ghosts of Tsushima امسال منتشر می‌شوند

یحیی رحیمی 28 بهمن 1396 بدون دیدگاه
753 بازدید

یکی از محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین عنوان‌های اختصاصی کنسول پلی استیشن 3و4، بازی The Last of Us است. بازی به سبک اکشن ماجراجویی و ترس و بقا است که توسط استدیو Naughty Dog منتشر می‌شود. استان بازی در مورد تلاش دو انسان برای بقاءاست؛ این‌که چطور جوئل و الی در مقابل خطرهایی که با آن مواجه می‌شوند ایستادگی کرده و می‌جنگند. پیش‌تر گفته‌شده بود که بخش دوم بازی در سال 2019 منتشر خواهد شد اما شواهد جدیدی خبر از انتشار زودتر بازی می‌دهد.

صفحه Facebook بخش سوئد پلی‌استیشن در پستی رسمی، بازی Last of Us Part 2 را در لیست بازی‌های مورد انتشار سال 2018 قرار داده است. در این لیست بازی Ghosts of Tsushima نیز دیده می‌شود که ساخته Sucker Punch است. انتشار چنین پستی در شبکه‌های اجتماعی نمی‌تواند مهر تأییدی بر انتشار بازی در سال جاری میلادی باشد زیرا که شبکه‌های اجتماعی سابقه خوبی در انتشار اخبار موثق و رسمی ندارند؛ اما امیدواریم این اتفاق برای این بازی‌ها بیافتد.

با در نظر گرفتن اینکه بازی امسال منتشر خواهد شد، امیدواریم که اطلاعات بیشتری از آن در کنفرانس E3 منتشر شود. بازی The Last of Us تابه‌حال حدود 200 جایزه درزمینهٔ بازی را دریافت کرده است و یکی از برترین بازی‌های ویدیویی تمام دوران است. اطلاعاتی در مورد Ghosts of Tsushima در دسترس نیست و باید تا کنفرانس E3 برای پی بردن به جزئیات بیشتر منتظر بمانیم. اگر نسخه اول بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.