Shadow of the Colossus
یحیی رحیمی

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی: Shadow Of The Colossus در صدر

یحیی رحیمی 24 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,413 بازدید

آخر هفته میلادی هم رسید و مانند همیشه فهرست بازی‌های پرفروش انگلستان منتشر شد. گفتنی است این فهرست جایگاه خوبی در تحلیل بازار و محبوبیت بازی‌های ویدیویی در سراسر جهان دارد. هفته گذشته بازی محبوب و قدیمی Shadow of The Colossus منتشر شد و توانست خاطرات زیادی را زنده کند. بازی این هفته کار خود را با جایگیری در مقام اول جدول فروش فیزیکی پایان داد و توانست شروع فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

بازی Shadow of The Colossus که هفته گذشته برای کنسول PS4 منتشر شد؛ یک بازسازی از نسخه محبوب PS2 خودش است که در سال 2006 منتشر شد. این بازسازی توانسته 73 درصد فروش بیشتری نسبت به نسخه PS2 داشته باشد و با این حساب شروع خوبی را شاهد بوده است. بازی UFC 3 نیز که ساخته کمپانی EA است توانسته خود را بالا بکشد و به مقام دوم برسد. Monster Hunter: World نیز بعد از چند هفته صدرنشینی سقوط کرد و به رده سوم رسید. بقیه بازی‌ها همانند FIFA 18 و GTA V نیز همان مقام هفته پیش را کسب کردند.

بازی‌های The Evil Within 2 و Overwatch: Game of the Year Edition که تخفیف مناسبی خورده بودند توانستند دوباره به فهرست فروش بازگردند و به ترتیب به مقام‌های 10 و 13 دست یابند. دیگر بازی جدید این هفته نیز عنوان اختصاصی کنسول Nintendo Switch به نام Dragon Quest Builders است که توانست به مقام سی‌ویک جدول دست یابد.

بازی Shadow of the Colossus توانست بازگشت خوبی به بازار بازی‌های ویدیویی داشته باشد. تمام المان‌های گرافیکی بازی از اول ساخته‌شده است و تجربه طوفانی و جذابی به بازیکن القا خواهد کرد. می‌توانید بخشی از بررسی بازی را از وب‌سایت پارسی گیم بخوانید. همچنین تریلرهای بازی نیز موجود است و در آخر می‌توانید بازی را نیز از وب‌سایت ما به رایگان دانلود کنید.

در زیر می‌توانید که فهرست 10 بازی پرفروش را ببینید. دقت کنید که این آمار تنها مربوط به فروش فیزیکی است و فروش دیجیتالی در نظر گرفته نشده است.

  1. Shadow of the Colossus
  2. EA Sports UFC 3
  3. Monster Hunter World
  4. FIFA 18
  5. Grand Theft Auto V
  6. Call of Duty: WWII
  7. Mario Kart 8 Deluxe
  8. Super Mario Odyssey
  9. Assassin’s Creed Origins
  10. The Evil Within 2

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.