Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

صحبت های ناشر Red Dead Redemption 2: ما روی بازیکنان تمرکز کرده ایم نه خریداران

یحیی رحیمی 20 بهمن 1396 بدون دیدگاه
830 بازدید

نسخه دوم بازی پرطرفدار Red Dead Redemption درحال‌توسعه است و هر روز جزئیات جدیدی از آن منتشر می‌شود. در آخرین خبرهای منتشرشده پیرامون بازی؛ جزئیات زیادی را پیرامون داستان و گیم پلی بازی فهمیدیم و بر این اساس بخش‌های جدیدی همچون ماهی گیری و مبارزات گروهی به بازی اضافه می‌شود.

ناشر بازی در کنفرانس سرمایه‌گذاری Take-Two در موردنظر این کمپانی پیرامون ریز تراکنش‌ها و کیفیت بازی صحبت کرده است. کمپانی همچنین در مورد موفقیت کسب‌شده در جذب بازیکنان زیادی حرف زده است و لذت بردن از بازی را مهم‌ترین اولویت این کمپانی در توسعه بازی‌های ویدیویی عنوان کرده است. Strauss Zelnick مدیرکل کمپانی، در این زمینه بیان کرده است که:

Strauss Zelnickما روی بازیکنان تمرکز کرده‌ایم نه خریداران و هزینه کنندگان. تا زمانی که کمپانی‌ها، محتواهای با کیفیت منتشر کنند؛ کاربران با خوشحالی بیشتری به خرید بازی می‌پردازند پردازند و همچنین ساعت‌های طولانی زیادی را صرف لذت بردن از آن می‌کنند.

اخیراً جنجال‌های زیادی پیرامون ریز تراکنش‌ها وجود داشته است. این بخش به سرعت در حال کسب سود برای کمپانی‌های بازی‌سازی است و احتمالاً در خبرها خوانده‌اید که کمپانی Activision Blizzard موفق به کسب 4 میلیارد دلار سود از این ریز تراکنش‌ها شده است. Strauss Zelnick نیز نظر مثبتی در مورد ریز تراکنش‌ها دارد و بر این باور است که مشتریان را سرگرم می‌کند و آن‌ها را راضی نگه می‌دارد و علاوه بر آن نتایج بسیار عالی نیز داشته است.

او بر این باور است که نباید هیچ موقع به گذشته چسبید و باید همیشه نوآوری‌های جدیدی را به بازی اضافه کرد تا هر نسخه تجربه سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد. باید دید که کمپانی Take-Two امسال را چگونه سپری خواهد کرد و چه میزان سود را به جیب می‌زند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.