Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

جزئیات جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

یحیی رحیمی 18 بهمن 1396 2 دیدگاه
1,634 بازدید

بازیکنان زیادی بعد از تجربه اولین نسخه از عنوان جذاب Red Dead Redemption، منتظر نسخه دوم بودند و Rockstar بالاخره آرزو طرفدارانش را تحقق بخشید و ساخت نسخه دوم را تائید کرد. وب‌سایت Trusted Viewers جزئیات زیادی از گیم پلی، مراحل، مکانیک، بخش آنلاین و داستان بازی دریافت کرده است و آن‌ها را به اشتراک گذاشته است.

گفتنی است که این وب‌سایت در اوت سال پیش این اطلاعات را دریافت کرده بود اما به علت مسائلی آن را منتشر نکرده است. در مدارک به‌دست‌آمده، دو شخصیت اصلی بهنام‌های Arthur Morgen و Van Der Linde وجود دارند که با توجه به تصاویر منتشرشده Rockstar می‌توان وجود آن‌ها را تائید کرد و با این حساب اطلاعات منتشرشده کاملاً واقعی هستند. با هم بخش‌های مختلف آن را خواهیم خواند:

مولتی پلیر

بر اساس گفته‌های این وب‌سایت، نسخه آنلاین بازی دارای بخش‌هایی همچون: Battle Royale، Revive and Survive و Money Grab خواهد بود. معلوم نیست که بخش آنلاین شبیه دو بازی PBUG یا Fortnite باشد اما خوشحال خواهیم شد اگر Rockstar محتوایی شبیه آن‌ها را پدید آورد.

بخش Revive and Survive دو تیم را رو در روی هم قرار می‌دهد و باید هر دو برای بقا و زنده ماندن تلاش کنند. دو تیم برای این کار زمان کمی را در اختیار خواهند داشت و باید علاوه بر خود هوای هم‌گروهی‌ها را هم داشته باشید. بخش Money Grab دارای بسته‌هایی از پول خواهد بود که دو تیم سر جمع‌آوری آن‌ها باید باهم بجنگند.

گفته‌شده که بخش آنلاین بازی همچون GTA Online خواهد بود و بازیکنان می‌توانند در دنیای باز آن به گشت‌وگذار بپردازند. همچنین کنار بازی یک اپ موبایلی نیز منتشر خواهد شد که دارای ویژگی‌هایی همچون پوکر و… خواهد بود.

Red Dead Redemption 2

گیم پلی

در جزئیات منتشرشده می‌توان تغییرات زیادی در مکانیک بازی مشاهده کرد که قابل‌توجه است. بازی به‌صورت جهان بازخواهد بود و مغازه‌های زیادی برای خرید سلاح و همچنین به دست آوردن پول وجود دارند. بخش جدیدی به نام Slums Market وجود دارد که می‌توانید کالاهای مصرفی خود را با قیمت پایین‌تر خریداری کنید. وسایل نقلیه بازی شامل Mine Carts، Hand Carts و کالسکه خواهد بود و با آپشن هایی همچون ضدگلوله و… ارائه می‌شوند. یک خط راه‌آهن در طول بازی وجود دارد که می‌توانید به‌وسیله آن در نقشه جابه‌جا شوید. البته چالش‌های اسب‌سواری و تیراندازی را نیز فراموش نکنید.

یکی از بخش‌های جدید، ماهیگیری است که حتی می‌توانید برای این کار، کِرم نیز تهیه کنید. گفته می‌شود که تصمیمات بازیکن روی جریان داستان تأثیر دارد و تصمیمات شما منجر به مراحل و دیالوگ‌های متنوع خواهد شد؛ مانند همیشه درجه آزادی (Wanted Level) در بالای صفحه وجود خواهد داشت و بر اساس عملکرد شما بالا و پایین می‌رود. جرم‌های بزرگی همچون کشتن یک فرد، می‌تواند بازیکن را به دردسر بیندازد. در ادامه گفته‌شده است که اگر حریف دچار مجروحیت شود و یا از اسب بیافتد؛ می‌توان به جای گرفتن جانش او را وادار به افشا اطلاعات کرد.

منبع: Trustedreviews

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام استاد ما از سایت شما دانلود کنیم ترافیک داخلی حساب میشه یا خارجی؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سرور های سایت ما داخل ایران هست و ترافیک شما طبق ترافیک داخلی محاسبه خواهد شد.