Dying Light
یحیی رحیمی

بازی Dying Light سه‌سالگی خود را با انتشار محتواهای جدید جشن گرفت

یحیی رحیمی 17 بهمن 1396 بدون دیدگاه
755 بازدید

بازی Dying Light در سال 2015 توسط استدیو Techland منتشر شد و توانست محبوبیت زیادی کسب کند. گیم پلی بازی حالت جهان باز دارد و در طول آن باید از دست حمله زامبی‌ها در امان بمانید و در کل بازی ترس را در وجود بازیکن می‌اندازد. این عنوان از سال 2015 حدود 13 میلیون عدد فروخته است و هنوز هم باوجود 500,000 بازیکن آنلاین هفتگی روزگار خوبی را به سر می‌برد.

Tymon Smektala، تولیدکننده بازی، باور دارد که دلیل دوام آوردن بازی Dying Light تنها تلاش و کار سخت تیم توسعه بازی بوده است که با عشق روی آن کارکرده‌اند و همچنین بازیکنان که ساعت متوالی را به انجام بازی اختصاص داده‌اند. او از تمام بازیکنانی که با اشتیاق به انتشار نظرات خود پیرامون بازی پرداخته‌اند تشکر کرده است و نظرات آن‌ها را برای ادامه بازی حیاتی دانسته است.

توسعه‌دهندگان بازی برای تقدیر از بازیکنان قول داده‌اند که هر هفته محتواهای جدیدی را روی استیم و Gemly منتشر سازند و همچنین قیمت بازی را نیز تا 67 درصد کاهش داده‌اند و برای افرادی که تابه‌حال آن را تجربه نکرده‌اند؛ فرصت مناسبی است که به جامعه بزرگ بازی بپیوندند. برای کاربران بازی اما توسعه‌دهندگان قول بسته الحاقی به نام Undying Love داده‌اند.

بازی Dying Light با آپدیت‌های مجانی و بهبودهای فراوان، شروع فوق‌العاده‌ای را شاهد بود و همچنین با انتشار بسته الحاقی The Following و همچنین نسخه Enhanced توانست به طرفداران خود اضافه کند و خاطرات خوبی برای کاربران خود بسازد. اگر این بازی را تجربه کرده‌اید، نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.