PlayStation
یحیی رحیمی

آپدیت 5.50 کنسول PS4 به‌زودی منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 15 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,041 بازدید

سونی از زمان عرضه کنسول پرچم‌دار خود به‌طور منظم آپدیت‌های خوبی برای آن منتشر کرده است. سونی پیش‌تر آپدیتی برای این کنسول ارائه کرده بود که پایداری سیستم‌عامل را بالا می‌برد و همچنین ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کرد. سونی در حال بررسی یک آپدیت جدید با نسخه 5.50 است که ویژگی جالبی به نام Super-Sampling را به PS4 Pro اضافه می‌کند.

حالت Super Sampling، کیفیت تصاویر کنسول PS4 Pro را روی تلویزیون‌های باکیفیت 2K و پایین‌تر افزایش می‌دهد. تلویزیون‌های 4K قیمت بالایی دارند و این کار می‌تواند به فروش این کنسول کمک خوبی بکند.

Super Sampling در معنی تخصصی‌تر به تکنیکی گفته می‌شود که بازی را با رزولوشن بالاتری نسبت به تلویزیون render می‌کند و با همان کیفیت اصلی تلویزیون، آن را نمایش می‌دهد و کیفیت در حین این مراحل، افزایش پیدا می‌کند. البته سونی اخطار داده است که در بعضی حالات می‌تواند به کیفیت بازی صدمه بزند و حتی آن را پایین بیاورد.

ابزار Super Sampling برای افرادی که از صفحه‌نمایش‌های 1080p استفاده می‌کنند مناسب است هرچند که خرید PS4 Pro و استفاده از چنین صفحه‌نمایشی زیاد منطقی به نظر نمی‌رسد. در خبر دیگری به گوش می‌رسد که توسعه‌دهندگان بازی Metro Exodus در پی استفاده از قدرت PS4 Pro هستند و بر اساس گفته‌های تیم توسعه بازی، توجه ویژه‌ای به این کنسول دارند. به نظر شما آیا این ویژگی جدید کاربردی خواهد بود و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند یا خیر؟

منبع: Segmentnext

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.