Assassin's Creed Origins
یحیی رحیمی

بخش‌های داستانی و مدهای جدیدی به Assassin’s Creed: Origins اضافه خواهد شد

یحیی رحیمی 10 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,361 بازدید

اگر Assassin’s Creed: Origins را به اتمام رسانده‌اید و هنوز از بازی سیرنشده‌اید؛ نگران نباشید زیرا که یوبی‌سافت نوید انتشار یک Game+ Mode را به کاربران داده است تا به ماجراجویی‌هایشان در مصر باستان ادامه دهند.

یوبی‌سافت در طول سال‌های گذشته با انتقادهای فراوانی در مورد فرانچایز Assassin’s Creed مواجه بوده است و به همین دلیل در توسعه آخرین نسخه این عنوان، تمام تلاش خود را به کار برد تا تغییراتی کاربرپسند به وجود آورد و تا حدودی هم موفق بود. یوبی‌سافت حال خبر از NewGame+ برای این بازی داده است. Dominik Viogt، مدیر انجمن یوبی‌سافت، در شبکه اجتماعی Reddit بیان کرده است که بخش جدیدی در انتظار توسعه است و یوبی‌سافت به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد کرد.

Assassin’s Creed Origins از زمان انتشار خود در پاییز سال گذشته میلادی، محتوا داستانی خوبی برای طرفداران منتشر ساخته است. یوبی‌سافت چند روز گذشته نیز خبر از DLC و آپدیت‌های جدید برای این بازی داد و با این حساب بازی جذاب‌تر از گذشته خواهد شد. این بازی در حال حاضر بر روی دو کنسول PS4 و Xbox One و همچنین کامپیوترهای شخصی در دسترس است و اگر تابه‌حال آن را تجربه نکرده‌اید می‌توانید آن را از پارسی گیم دریافت کنید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.