دانلود بازی Lost Sphear برای PC
دانلود بازی Lost Sphear برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lost Sphear برای PC

پارسی گیم 10 بهمن 1396 بدون دیدگاه
9,844 بازدید

دانلود بازی Lost Sphear برای کامپیوتر

تصور کنید در عالم خواب‌وبیداری رویائی وحشتناک را می‌بینید که باعث می‌شود عرقی سرد بر پیشانی مبارک نقش بندد! قدرتی ترسناک که خاطرات را طعمه‌ی خود قرار می‌دهد و هر آنچه را که به یاد دارید می‌بلعد و اساس واقعیت را تهدید می‌کند! در این عالم که نمی‌توان تفاوت خواب‌وبیداری را از یکدیگر تشخیص داد تنها یک راه پیش رو دارید؛ حافظه‌ی خود را به کار گرفته، قطعات گمشده از حافظه‌های متفاوت را کنار یکدیگر قرار داده و دنیای اطرافتان را بازسازی کنید؛ اما زیاد دلگرم نشوید! چراکه این تنها شروع ماجراست…
Lost Sphear یک بازی در سبک نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) و با موسیقی متنی زیبا است که توسط کمپانی Square Enix منتشرشده و توسعه‌ی آن‌ها Tokyo RPG Factory انجام داده است.

داستان ازاین‌قرار است که پدیده‌ای مرموز به اسم Lost هستی را در برگرفته و هر قسمتی از جهان که به این رخداد آلوده شود، از بین خواهد رفت! در این میان شخصیت اصلی بازی به اسم کاناتا به لطف قدرت‌های خاص خود توانایی مقابله با این پدیده‌ی شوم را دارد و تلاش می‌کند تا دنیا را از لوس وجود این بلای آسمانی پاک نماید.

در این ماجراجوئی، لوکی و لومینا که از دوستان قدیمی کاناتا هستند او را همراهی خواهند کرد. همین‌طور کشیشی به اسم شِرا که از تیر و کمان برای مبارزه استفاده می‌کند و توانائی احیای هم‌تیمی‌هایش را دارد و شخص دیگری به اسم اوبارو در بازی حضور دارند.
این بازی علاوه بر داشتن داستانی دراماتیک، موسیقی متنی بسیار دل‌نشین و ماندگار دارد که به دست توموکی میوشی تهیه و تنظیم شده، البته این اسم زیاد برای ما گیمرها آشنا نیست چراکه این موزیسین 25 ساله به‌تازگی به کمپانی Square Enix پیوسته و توانست به‌ واسطه ساخت موسیقی بازی I am Setsuna توانائی خود را به جهانیان نشان دهد.

در پایان گفتنی ست که علاوه بر گرافیک نسبتاً مناسب و گیم پلی روان، عنصر داستان در این بازی به شدت موج میزند، چیزی که این روزها در کمتر عنوان خطی ای مشاهده می‌شود و به لطف گرافیک‌های سرسام‌آور تقریباً در حال پیوستن به خاطرات است! پس اگر به دنبال داستانی غنی می‌گردید که با موزیکی فوق‌العاده ترکیب‌شده و کمی هم نمک هنری به آن اضافه گردیده، تجربه‌ی این عنوان که دست‌کمی از شاهکار ندارد را به علاقه‌مندان این سبک پیشنهاد می‌کنیم.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64bit
Processor: INTEL Core i3 2.4GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX460 / Radeon HD5750
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectSound® Compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/8.1/10(64bit)
Processor: INTEL Core i5 2.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX560Ti / Radeon HD7770
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectSound® Compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.