FIFA 18
یحیی رحیمی

آپدیت ششم FIFA 18 با بهبودهای زیادی منتشر شد

یحیی رحیمی 5 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,001 بازدید

عنوان FIFA یکی از محبوب‌ترین بازی‌های است که هرسال منتشر می‌شود و بازیکنان زیادی دارد. کمپانی Electronic Arts به دنبال انتشار آپدیت جدیدی است که شاید بزرگ‌ترین آپدیت منتشر یافته در تاریخ این عنوان باشد. آپدیت جدید بازی FIFA 18 که برای هر سه پلتفرم محبوب منتشر خواهد شد بخش بزرگی از اشکالاتی که بازیکنان گزارش داده‌اند را رفع خواهد کرد.

این آپدیت البته تمام مشکلات گفته‌شده را رفع نمی‌کند اما باگ‌هایی همچون گیرکردن در زمان شروع بازی یا پاس‌های خودکار دروازه‌بان که بسیاری از ما تجربه کرده‌ایم را مرتفع می‌کند. همچنین گل‌های بسیار سریعی در طول بازی وجود داشت که به دلیل مشکلات دفاعی بود و گفته می‌شود که در آپدیت جدید ساختار دفاع و رفتار بازیکنان در موقعیت‌های مختلف تغییر کرده است تا جلوی این اتفاقات را بگیرد.

مشکلی درزمینهٔ آنلاین بازی وجود داشت که اگر در خانه خود بازی می‌کردید نمی‌توانستید پیراهن دلخواه خود را انتخاب کنید که این مشکل رفع شده است و شما در صورت بازی در خانه می‌توانید پیراهن اول خود را انتخاب کنید و حریف مجبور به انتخاب پیراهن دوم یا سوم خود خواهد بود. بهبود جدیدی که شاید زیاد به چشم نیاید مربوط به جستجو Squad Fitness است که قبلاً تنها به محدود به بازی‌های خاصی بود حال در حین بازی به‌طور زنده در دسترس خواهد بود. همچنین بحث‌های مربوط به بازی در شبکه‌های اجتماعی که حین نگه‌داشتن بازی به‌اشتباه نشان داده می‌شد؛ رفع شده است.

منبع: Futhead

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.