PlayerUnknown's Battlegrounds
پارسی گیم

نسخه نهایی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds عرضه شد

پارسی گیم 2 دی 1396 بدون دیدگاه
1,506 بازدید

اگر از طرفداران بازی های آنلاین باشید غیر ممکن است که اسم بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را نشنیده باشید. بازی ای که مدتی پیش به صورت Early Access عرضه شد و در همان ابتدای کار توانست سر و صدای زیادی به پا کرده و رکورد فروش در استیم را شکسته و با پیشی گرفتن از DOTA 2 با حدود 3 میلیون بازیکن همزمان آنلاین در صدر جدول محبوبترین بازی تماماً آنلاین دنیا بنشیند. موفقیت های این بازی برای استدیو تهیه کننده همچنین علاقه ی گیمرها به این بازی تا حدی بالا گرفت که باعث شد استدیو این بازی مدتی قبل آنرا برای ایکس باکس وان هم عرضه کند و این خود دلیلی بر موفقیت و محبوبیت دو چندان این بازی شد.

PlayerUnknown's Battlegrounds

هرچند در این سبک بازی هایی مانند RUST و H1Z1 قبل از این عنوان عرضه شده اند ولی هیچ یک نتوانسته بودند محبوبت لازم را پیدا کرده و یا تا کنون از حالت پیش از عرضه ی نسخه ی کامل یا Early Access خارج شوند، کاری که PlayerUnknown’s Battlegrounds یا به اختصار P.U.B.G توانست در کمتر از یک سال انجام دهد و حتا در این زمینه الگوی خوبی برای کپی برداری بازی هایی همچون Fortnite باشد که مدتی پیش توسط استدیوی Epic Games عرضه شده و به قدری کپی برداری در این عنوان مشهود بود که صدای P.U.B.G بازها را در آورد طوری که باعث شد استدیوی PUBG Corporation از حقوق خود دفاع کرده و علیه Epic Games اقدام قانونی انجام دهد!

 
در ابتدای کار بازی اشکالات زیادی داشت، از نداشتن آنتی چیت (سیستم ضد تقلب بازیکنان) درست و حسابی گرفته تا کیفیت پایین گرافیک و جزئیات، هرچند برای عنوانی با این وسعت؛ گرافیک بازی در حدی هم که بود، عالی به نظر میرسید. طی یک سال اخیر استدیو بازی طی بروزرسانی هایی جسته و گریخته سعی در بهبود بازی کرده بود تا اینکه نهایتاً در تاریخ 21 دسامبر 2017 نسخه ی نهایی بازی با حدود 12.5گیگابایت بروزرسانی در شبکه استیم عرضه شد، البته گفتنی ست که چند روز زودتر، این بروزرسانی برای ایکس باکس وان عرضه شده بود و باعث شد PC بازها تا حدودی با تغییرات بازی زودتر از موعد آگاه شوند.

در این بروزرسانی حجیم سیستم آنتی چیت بازی که مدتی قبل طی یک بروزرسانی کوچک عرضه شده بود بهبود یافته و قویتر شد، همینطور نقشه ی بزرگ و زیبای بیابانی بازی که اخیراً ریلیز شد و در سرورهای تست بازی قابل تجربه کردن بود به صورت نهایی عرضه شده و بازی را کمی از یکنواختی خارج کرده و رنگ و بوی تازه ای به آن بخشیده است، گیم پلی نیز تغییرات شایانی داشته به عنوان مثال بالا رفتن از موانع که قبلاً شدیداً روی اعصاب بازیکنان بود به بازی اضافه شده همینطور حرکات کاراکتر روانتر و واقعی تر صورت میپذیرد. از نظر گرافیک نیز تغییرات کاملاً مشهود هستند به طوری که اگر قبلاً این بازی را تجربه کرده باشید و اکنون بروزرسانی را انجام دهید حس تجربه ی یک عنوان کاملاً جدید به شما دست خواهد داد! جزئیات به خوبی هرچه تمام تر کار شده اند طوری که جای هیچ اما و اگری باقی نمیماند! تمامی این موارد و خیلی های دیگر که فقط در صورت تجربه ی بازی طعم آنرا خوهید چشید دست در دست یکدیگر میدهند تا مُهر تائید پارسی گیم را بر این عنوان کوبیده و آنرا به علاقمندان بازی های تمام آنلاین پیشنهاد کنیم پس اگر به دنبال تجربه ی یک بازی جدید گروهی میگردید ما به شما عنوان P.U.B.G را معرفی میکنیم. فروش حیرت انگیز و نقدهای مثبتی که از این عنوان شده خود دلیلی بر تصدیق حرف ما خواهد بود؛ پس تا دیر نشده و تا زمانی که تخفیفات زمستانه ی استیم نیز پابرجاست دست به کار شده و این بازی شدیداً اعتیاد آور را به لیست بازی های خود اضافه کنید.

منبع : پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.