Call of Duty WWII
محمدرضا

اولین جزئیات از DLC جدید Call of Duty WWII تحت عنوان مقاوت منتشر شد

محمدرضا 30 آذر 1396 بدون دیدگاه
2,399 بازدید

اگر شما هم از طرفداران سری بازی های ندای وظیفه و سری جدید این عنوان یعنی Call of Duty WWII باشید حتماً از خبر انتشار DLC جدید برای این عنوان مسرور خواهید شد. این DLC که در نمایشگاه بازی پاریس رونمایی شد شامل 2 نقشه جدید برای بخش مولتی پلیر که یکی از آن‌ها بازسازی شده ی عناوین قبلی، 1 نقشه برای حالت War Mode و نقشه ای برای مود Nazi Zombies خواهد بود.

معمولاً در سری بازی های Call of Duty جزئیات مربوط به هر بسته الحاقی 30 روز قبل از انتشار آن منتشر میشد اما به نظر میرسد که استدیو Sledgehammer در حال شکستن این سنت دیرینه است چرا که امروز توسعه دهنده این عنوان رسماً جزئیات این بسته را رونمائی کرد.

در این رونمایی از جزئیات نقشه های جدید نیز پرده برداری شد، اولین آن‌ها 1 نقشه تحت عنوان Anthropod است که در چک اسلواکی قرار دارد و دارای طراحی سه لاین نسبتاً طبیعی و زیبایی است، بعد از آن نقشه Valkyrie را میبینیم که یک مپ متوسط بوده و یکی از ستاد های هیتلر در زمان جنگ جهانی بوده است، در آخر هم نقشه استاندارد Occupation قرار دارد که بازسازی شده ی یکی از نقشه های عنوان Call of Duty MW3 است.

نقشه War Mode این DLC ، Intercept نام دارد و در یک شهرهای خارج از فرانسه اتفاق می افتد. بازیکنان مجبور خواهند شد مبارزان مقاومت فرانسه را آزاد کنند، تجهیزات ارتباطی را بفروشند و قطار حرکتی را به طور کامل متوقف کنند تا پیروز شوند.

در نهایت هم نقشه ی Darkest Shore را شاهد بودیم که برای حالت نازی زامبی طراحی شده است. بازی CoD WWII در تاریخ 3 نوامبر 2017 برای PS4 ، رایانه های شخصی و ایکس باکس وان منتشر شده و قرار است بسته ی الحاقی این بازی یعنی Resistance Map Pack حدود 1 ماه دیگر در تاریخ 30 ژانویه 2018 در اختیار بازیکنان قرار بگیرد.
منبع : Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.