The Last of US Part II
سعید ستایش

سونی: منتظر رونمایی های بزرگی در PSX باشید

سعید ستایش 9 آذر 1396 بدون دیدگاه
768 بازدید

بخش پلی‌استیشن کمپانی سونی امسال یکی از بهترین سال‌های تاریخ خود را گذرانده از آمار بالای فروش کنسول‌های خود گرفته تا موفقیت بازی‌های انحصاری PS4، هدست واقعیت مجازی سونی نیز از این موفقیت‌ها بی‌نصیب نمانده، بر اساس آخرین آمار منتشرشده هدست سونی تاکنون توانسته بیش از یکی میلیون نسخه و بیشتر از هر هدست دیگری در بازار فروش کند. یکی از دلایل موفقیت سونی در نسل هشت و به‌خصوص سال 2017 ارائه‌ی محتوای فوق‌العاده به‌خصوص در بخش بازی‌های انحصاری برای کاربران خود است.

Ghost of Tsushima

سونی امسال در مراسم E3 و هفته‌ی گیم پاریس رونمایی‌های بسیار بزرگی را داشت و تریلرهای بسیار جذابی را از بازی‌های آینده‌ی خود منتشر کرد. با توجه به اینکه سونی تمامی برگ‌های برنده‌ی خود را در دو مراسم قبلی به نمایش گذاشت به نظر می‌رسید سونی برای PSX برنامه‌ی خاصی نداشته باشد، اما به‌تازگی و طی مطلبی که در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن منتشرشده، سونی اعلام کرده که منتظر رونمایی‌های بزرگ در PSX 2017 باشید.

مراسم PSX از تاریخ 8 دسامبر شروع‌شده و تا 10 دسامبر ادامه خواهد داشت، سونی در این مراسم غرفه‌های بسیار زیادی را برای تجربه‌ی بازی‌های خود ترتیب دیده، همچنین بسیاری از توسعه‌دهندگان بازی‌های آینده‌ی سونی ازجمله کارگردان بازی The Last of US Part II در این مراسم حضور خواهد داشت و با کاربران از نزدیک ملاقات خواهند کرد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.