Project Scorpio
سعید ستایش

یوبی‌سافت: تا انتشار پلی استیشن و ایکس باکس بعدی حداقل دو سال زمان باقی مانده است

سعید ستایش 21 آبان 1396 بدون دیدگاه
676 بازدید

کمپانی مایکروسافت به‌تازگی کنسول میان نسلی جدید خود یعنی Xbox One X را روانه‌ی بازار کرده است، Xbox One X که قوی‌ترین کنسول تاریخ محسوب می‌شود این سؤال را در ذهن گیمرها به وجود آورده که تا نسل بعد کنسول‌ها چه مقدار زمان باقی است. یکی از مدیران یوبی‌سافت یعنی آقای Yves Guillemot به‌تازگی طی مصاحبه‌ای اظهارنظرهای جالبی راجب کنسول‌های فعلی و زمان عرضه‌ی نسل بعد کنسول‌ها انجام داده است. در زیر می‌توانید این صحبت‌ها مطالعه کنید.

Yves Guillemotهمان‌طور که سونی سال پیش کنسول PS4 Pro را عرضه کرد امسال نیز مایکروسافت تصمیم به عرضه‌ی Xbox One X گرفت، با توجه به اتفاقات رخ‌داده حداقل دو سال تا عرضه‌ی نسل بعدی کنسول‌ها زمان باقی است. این اطلاعات، تنها حدس و گمان ما در یوبی‌سافت است و ما اطلاعات دقیقی از زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد نداریم. تصمیم سونی و مایکروسافت برای عرضه‌ی کنسول‌های میان نسلی کاملاً درست بود، زیرا با توجه به‌سرعت بسیار بالای تکنولوژی و صنعت بازی‌سازی این کنسول‌ها می‌توانند هم به توسعه‌دهندگان کمک کنند و هم باعث خشنودی و رضایت کاربران شوند.

کمپانی Ubisoft چندی پیش بازی Assassin’s Creed Origins را راهی بازار کرد که این بازی توانست بسیار موفق عمل کند و تقریباً دو برابر نسخه‌ی قبلی خودفروش کرد، این کمپانی چندی پیش نیز حمایت کامل خود را از بازی‌های خطی و داستانی اعلام کرده بود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.