Bound
سعید ستایش

بازی های رایگان ماه نوامبر PlayStation Plus مشخص شد

سعید ستایش 15 آبان 1396 بدون دیدگاه
908 بازدید

ماه نوامبر به‌تازگی آغازشده است و کمپانی سونی نیز به‌تازگی بازی‌های رایگان مشترکان PlayStation Plus را منتشر کرده است. دارندگان کنسول PS4 می‌توانند در این ماه به تجربه‌ی بازی‌های Worms Battlegrounds و Bound بپردازند. Worms Battlegrounds یک بازی استراتژیک است که شما در آن کنترل کرم‌ها را در دست دارید و باید با استفاده از سلاح‌های خود به نابودی دیگر کرم‌ها بپردازید. این بازی‌ها از تاریخ 7 نوامبر تا آخر ماه در دسترس خواهند بود. در این ماه سونی به مناسبت تولید یک‌سالگی هدست VR بازی Dawn: Rush of Blood را به‌صورت رایگان در دسترس قرار داده، این بازی از تاریخ 7 نوامبر به مدت 2 ماه به‌صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

دارندگان کنسول PS3 نیز در این ماه می‌توانند به تجربه‌ی بازی‌های R-Type Dimensions و Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic به‌صورت رایگان بپردازند. سونی همچنان به پشتیبانی خود از کنسول Vita نیز ادامه می‌دهد و دارندگان این کنسول می‌توانند بازی‌های Broken Sword 5: The Serpent’s Curse و Dungeon Punks را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

بازی های رایگان ماه نوامبر 2017 پلی استیشن پلاس:

PS4

Bound
Dungeon Punks (Cross-Buy with Vita)
Until Dawn: Rush of Blood (available until January 3)
Worms Battlegrounds

PS3

R-Type Dimensions
Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic

Vita

Broken Sword 5: The Serpent’s Curse (Episodes 1 & 2)
Dungeon Punks

تمامی این بازی‌ها از تاریخ 7 نوامبر در دسترس قرار خواهند گرفت، شما همچنان وقت دارید که بازی‌های ماه گذشته را به‌صورت رایگان تجربه کنید، از بازی‌های رایگان ما پیش می‌توان به بازی فوق‌العاده‌ی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain اشاره کرد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.