GTA V
سعید ستایش

بازی GTA V هیچ بسته ی الحاقی برای بخش داستانی دریافت نخواهد کرد

سعید ستایش 3 آبان 1396 2 دیدگاه
2,020 بازدید

بیش از 4 سال از انتشار نسخه‌ی ابتدایی بازی GTA V می‌گذرد، بازی که همانند نسخه‌های قبلی خود توانست پس از عرضه انقلابی در عرصه‌ی فروش و روایت داستانی در صنعت گیم ایجاد کند. پس از عرضه و موفقیت این بازی راک استار تمامی تمرکز خود را بر روی بخش آنلاین این بازی گذاشت تا بتواند بازیکنان را هم چنان درگیر بازی خود نگه دارد، راک استار در این راستا بسته‌های الحاقی فراوانی برای این بخش راهی بازار کرد که هرکدام بخش جدیدی را به GTA Online اضافه می‌کردند، این پشتیبانی فوق‌العاده‌ی راک استار از بازی خود باعث شده که فروش GTA V همچنان پس از حدود 4 سال ادامه داشته باشد.

یکی از بخش‌هایی که در بازی Grand Theft Auto V موردتوجه بسیار زیاد کاربران و منتقدان قرار گرفت بخش داستانی بازی است، بخشی که باوجود گذشت چند سال کاربران همچنان امیدوار هستند که Rockstar Games برای این بخش بسته‌ای الحاقی راهی بازار کند. راک استار در نسخه‌های قبلی بازی GTA بسته‌های الحاقی متنوع و جذابی برای بخش داستانی منتشر کرده بود، اما تاکنون این شرکت برای بخش داستانی بازی GTA V محتوای اضافه‌ای منتشر نکرده، طراح بازی GTA V در توضیح این اتفاق آورده که ما هم همانند شما عاشق بخش داستانی هستیم و این بخش برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد، اما در حال حاضر تمام تمرکز راک استار بر روی بازی بزرگ بعدی است، علاوه بر این‌ها به نظر ما بخش داستانی GTA V به بهترین شکل ممکن به پایان رسید پس عرضه‌ی محتوای اضافی برای این بخش کار بیهوده‌ای است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    pouryaQE

    مهمان

    سلام وخسته نباشید ببخشید شما تو سایت بازی GTA Vرو دارید من تو سایت گشتم ولی پیداش نکردم اگه هست لطفاد لینک شو رو بفرستید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به pouryaQE

      مهمان

      سلام pouryaQE عزیز.
      موجود بود! ولی بنا به دستور کارگروه محتوای مجرمانه لینک ها حذف شدند.