The Evil Within 2
سعید ستایش

نمرات بازی The Evil Within 2 منتشر شد

سعید ستایش 22 مهر 1396 بدون دیدگاه
1,434 بازدید

بازی The Evil Within 2 جدیدترین ساخته‌ی استدیوی Tango Gameworks چند روز پیش برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت، این بازی که داستانش در ادامه‌ی نسخه‌ی اول روایت می‌شود، در مورد پدری است که دخترش را در قسمت یک ازدست‌داده، حالا این پدر باید به عمق دنیایی ترسناک و دیوانه‌وار برود تا بتواند دخترش را به زندگی برگرداند. تاکنون نمراتی که از بازی The Evil Within 2 در دسترس قرارگرفته‌اند، نوید یک بازی خوب در ژانر ترسناک را می‌دهند، البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که میانگین نمرات این بازی نسبت به نسخه‌ی اول تغییری نداشته است.

GameSpot – 8/10

بازی The Evil Within 2 نسبت به بازی‌ها ترسناک دیگر ترس بهتر و تازه‌تری را ارائه می‌دهد که این روزها در بازی‌های مشابه کمتر شاهد آن هستیم، هرچند این ترس پس از مدتی تبدیل به یک تکرار می‌شود، بخش داستانی بازی حدود 15 ساعت گیم پلی دارد که بعد از تجربه‌ی آن احساس پشیمانی نخواهید کرد.

IGN – 8/10

بازی The Evil Within 2 نسبت به نسخه‌ی اول انتخاب‌های بیشتری برای تصمیم‌گیری در اختیار شما قرار می‌دهد، بااینکه روند داستانی بازی کند آغاز می‌شود اما در ادامه مسیر خودش را پیداکرده و شمارا به سمت خود می‌کشاند.

Game Informer – 7.75/10

بااینکه The Evil Within 2 یک بازی انقلابی در ژانر ترسناک نیست و در برخی مواقع فاقد ایده‌های خوب است و تکراری می‌شود، اما در کل این بازی طوری ساخته‌شده که پس از تجربه‌ی آن احساس گناه نخواهید کرد.

The Evil Within 2 Metacritic

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.