دانلود بازی Counter-Strike: Global Offensive برای PC
دانلود بازی Counter-Strike: Global Offensive برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Counter-Strike Global Offensive برای PC

پارسی گیم 16 اسفند 1399 685 دیدگاه
473,307 بازدید

دانلود بازی کانتر Global Offensive برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی Counter-Strike Global Offensive

کمتر کسی است که نام بازی Counter به گوش او نخورده باشد. این بازی جذاب و چندنفره بخشی جدانشدنی از گیم نت‌ها بود و بازیکنان زیادی ساعت‌ها درگیر گیم پلی اعتیادآورش می‌شدند. این بازی که 19 سال پیش پا به عرصه وجود گذاشت، در اصل یک Mod و نقشه برای بازی Half Life بود که به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که پیدا کرد، به یک عنوان مستقل تبدیل شد (دقیقاً همان اتفاقی که برای بازی Dota افتاد). حال استودیو بزرگ Valve با انتشار جدیدترین و به‌روزترین نسخه این بازی با نام Counter-Strike Global Offensive تمامی طرفداران و بازیکنان بی‌شمار این عنوان محبوب را گرد هم آورده تا بهترین اوقاتشان را در آن سپری کنند.

توجه: این بازی دیگر در دسترس نیست و نسخه جدید این بازی با نام بازی Counter-Strike 2 منتشر شده است که می توانید آخرین آپدیت این بازی را از پارسی گیم دانلود کنید. برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید:

تجربه‌ای کلاسیک از سبک شوتر اول‌شخص آنلاین

سبک بازی شوتر اول‌شخص تیمی بوده و در حالت اصلی بازی، افراد با تشکیل تیم‌های 5 نفره وارد نبرد در نقشه‌هایی متفاوت می‌شوند. تعداد 30 راند در هر بازی وجود داشته و تیمی که بتواند 16 راند را ببرد، پیروز میدان خواهد بود. سایر عناصر گیم پلی مانند همان Counter کلاسیک بوده و سازندگان تنها آن‌ها را بهینه‌سازی کرده‌اند تا نسخه‌ای مدرن و بدون مشکل را به خورد هواداران بدهند. علاوه بر نقشه‌های قدیمی و تغییرات جزئی در آن‌ها که در راستای بهبود ایجاد شده، نقشه‌های جدیدی نیز اضافه شده‌اند که هرکدام ساختار متفاوتی داشته و استراتژی بردن در آن‌ها منحصربه‌فرد است.

عناصر کلاسیک سری بازی‌های شوتر که همگی مدیون موتور قدرتمند بازی Half Life بودند، در این بازی حضور داشته و شما همان تجربه اصیل و کلاسیک کانتر را با سبک و سیاقی مدرن و امروزی تجربه خواهید کرد. بازی Counter-Strike Global Offensive برای هر علاقه‌مند به سبک شوتر، می‌تواند ساعت‌ها گیم پلی جذاب و چندنفره ارائه دهد. کسب مهارت و استفاده درست از تجهیزات جانبی جنگی مثل نارنجک‌های دودزا، کورکننده و انفجاری در کنار نشانه‌گیری دقیق با سلاح‌های مختلف باعث می‌شود به تدریج بتوانید در میان سایر بازیکنان بدرخشید و در رده‌های بالاتری از رتبه‌بندی بخش Ranked بازی قرار بگیرید. تنوع بالایی از سلاح‌های کلاسیک کانتر نیز در بازی حضور دارند و تنها تعدادی آیتم جدید نسبت به نسخه قدیمی 1.6 اضافه شده است.

گرافیکی مدرن و قابل قبول

بیشترین عنصری که در Counter-Strike Global Offensive موردتوجه قرار گرفته، بخش گرافیکی بازی است که باعث شده Counter را با ظاهری مدرن، زیبا و امروزی تجربه کنید. تمامی مدل‌های کاراکترها، جزئیات نقشه و طراحی آن‌ها، سلاح‌ها و اثرات تیراندازی و انفجار با جزئیاتی بالا و چشم‌نواز پیاده‌سازی شده‌اند تا زیباترین Counter موجود تا به امروز را تجربه کنید. این بازی اکنون بهترین نسخه از Counter بوده که به‌صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است. پس سلاح خود را آماده کرده و به جمع میلیونی بازیکنان Counter بپیوندید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Valorant و Rainbow Six Siege را نیز بررسی کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7/Vista/XP
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Video card must be 256 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چگونه بازی Counter-Strike Global Offensive را دانلود کنم؟

برای دانلود بازی CS GO روی PC باید نرم افزار استیم را نصب کنید و با ساخت حساب کاربری، به دانلود بازی بپردازید. وب سایت پارسی گیم دیتای بازی را با آخرین آپدیت در اختیار شما قرار داده و می توانید با ترافیک نیم بها آن را دانلود کنید.

۱
دانلود بازی کانتر استرایک گلوبال آفنسیو در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Counter-Strike Global Offensive نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۲
آیا می توان Counter-Strike Global Offensive را آفلاین بازی کنم؟

بازی Counter-Strike Global Offensive به صورت کاملا آنلاین اجرا می شود و نیازمند اتصال مداوم به اینترنت است و نمی توانید این بازی را به صورت آفلاین بازی کنید.

۳
حجم بازی CS GO برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Counter-Strike Global Offensive روی وب سایت پارسی گیم، حدود 16.2 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند.

۴
آپدیت جدید Counter-Strike Global Offensive را از کجا دانلود کنم؟

پارسی گیم آخرین آپدیت بازی Counter-Strike Global Offensive را در اختیار شما قرار داده و می توانید بدون هیچ مشکلی به دانلود آپدیت بپردازید و آن را با راهنمای نصب موجود در سایت نصب کنید.

۵
آیا بازی Counter-Strike Global Offensive مجانی است ؟

بازی Counter-Strike Global Offensive یک عنوان آنلاین کاملا مجانی است و برای همیشه مجانی خواهد ماند. کافی است دیتای بازی را از پارسی گیم با آخرین آپدیت دانلود کنید و شروع به بازی کنید.

۶
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 685 دیدگاه
  • Avatar

    Tom

    مهمان

    سلام. یعنی دیگه csgo آنلاین ممکن نیست و فقط cs2 میشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسا در پاسخ به Tom

      مهمان

      اره از استیم هم حذف شده

    • Avatar

      محمد حسین در پاسخ به Tom

      مهمان

      آیا هنوز میشود آنلاین بازی کرد یا باید نسخه ۲ رو بریزم

    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد حسین

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز باید نسخه دو رو نصب کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 685 دیدگاه