Paris Game Week
سعید ستایش

سونی در هفته‌ی گیم پاریس چند نمایش بزرگ خواهد داشت

سعید ستایش 12 مهر 1396 بدون دیدگاه
581 بازدید

مدت‌زمان کمی از اتمام نمایشگاه Tokyo Game Show می‌گذرد و به‌زودی نمایشگاه گیم پاریس شروع خواهد شد، نمایشگاه گیم پاریس نسبت به نمایشگاه Tokyo Game Show از محبوبیت و شهرت بیشتری برخوردار است و شرکت‌های معروف باقدرت بیشتری در آن حضور میابند.

سونی که در نمایشگاه Tokyo Game Show خبری از بازی‌های مورد انتظار خود منتشر نکرد حال قرار است در هفته‌ی گیم پاریس چند نمایش بزرگ داشته باشد، سونی به‌تازگی در توییتر رسمی خود اعلام کرده که این کمپانی در نمایشگاه پاریس چند نمایش بزرگ خواهد داشت و تاریخ عرضه برخی از بازی‌های مورد انتظار خود را نیز هم اعلام خواهد کرد. کنفرانس سونی در هفته‌ی گیم پاریس در تاریخ 30 اکتبر برگزار خواهد شد.

Detroit Become Human

سونی در سال‌های گذشته در هفته‌ی گیم پاریس خبرهای مهمی را منتشر کرده است، برای مثال این کمپانی سال پیش از تریلر جدید Horizon Zero Dawn و حالت جدید بخش چندنفری Uncharted 4 رونمایی کرد. امسال نیز کاربران انتظار اعلام تاریخ عرضه‌ی بازی‌های موردعلاقه‌ی خود را از سوی سونی دارند، سونی قرار است در سال آینده بازی God Of War 4 را برای کنسول PS4 منتشر کند اما هنوز تاریخ دقیقی از زمان عرضه‌ی این بازی در دسترس نیست، همچنین از دیگر بازی‌های مورد انتظار سونی که همچنان سونی اطلاعات زیادی از آن‌ها در دسترس قرار نداده می‌توان به Days Gone و The Last Of Us 2 اشاره کرد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.