Xbox One
سعید ستایش

ویژگی Game-Gifting برای برخی از کاربران Xbox One در دسترس قرار گرفت

سعید ستایش 12 مهر 1396 بدون دیدگاه
597 بازدید

مایکروسافت قصد دارد به‌زودی تغییرات زیادی را در رابط کاربری Xbox One ایجاد کند تا کاربران بتوانند راحت‌تر به قابلیت‌های کنسول خود دسترسی داشته باشند، این آپدیت جدید که شامل به‌روزرسانی‌های داشبورد کنسول است چندی پیش توسط مایکروسافت تأخیر خورد و این کمپانی اعلام کرد که این آپدیت بزرگ همچنان در مرحله‌ی توسعه قرار دارد و به‌محض تکمیل شدن در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

خبر خوب برای کاربران Xbox One این است که مایکروسافت تنها به ایجاد تغییرات در بخش ظاهری کنسول بسنده نکرده و برخی ویژگی‌های جالب و کارآمد نیز به‌زودی به کنسول خود اضافه می‌کند. یکی از ویژگی‌هایی که به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد، ویژگی Game-Gifting است، کاربران می‌توانند با استفاده از این ویژگی به دوستان خود بازی هدیه بدهند.

ویژگی Game-Gifting به این صورت کار می‌کند که شما در هنگام خرید از Xbox Live با گزینه‌ی Game-Gifting مواجه خواهید شد و اگر بخواهید بازی خریداری‌شده را برای یکی از دوستان خود کادو بفرستید می‌توانید با واردکردن شماره ایمیل او و یا نام کاربری‌اش در Xbox Live این کار را انجام دهید. این ویژگی جدید و جذاب هم‌اکنون به‌صورت بسیار محدود برای برخی از کاربران  Xbox One و Windows 10 در دسترس قرارگرفته است، این ویژگی ابتدا برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد و سپس در دسترس کاربران Xbox One قرار خواهد گرفت.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.