PlayStation VR
سعید ستایش

مدل جدید هدست PlayStation VR معرفی شد

سعید ستایش 12 مهر 1396 بدون دیدگاه
625 بازدید

سونی سال پیش هدست واقعیت مجازی خود را بانام PlayStation VR به بازار عرضه کرد، این هدست بااینکه به فروش تاریخی دست پیدا نکرد اما توانست نسبت به دیگر هدست های بازار بهتر عمل کند و رتبه‌ی یک فروش را به دست آورد، هدست PlayStation VR تاکنون موفق شده 1 میلیون واحد طبق آخرین گزارش مالی سونی فروش کند.

هدست PlayStation VR تاکنون به‌خوبی توسط سونی پشتیبانی شده و این کمپانی بازی‌های متنوع و خوبی را نیز برای هدست خود معرفی و عرضه کرده است. پس از عرضه‌ی هدست PlayStation VR برخی از منتقدان نقدهایی به نحوی طراحی این هدست وارد کردند و از نحوه‌ی قرارگیری این هدست بر روی سر و استفاده‌ی طولانی‌مدت از آن را آزاردهنده دانستند، حال پس از گذشت یک سال از انتشار نسخه‌ی اولیه‌ی این هدست سونی به‌تازگی اعلام کرده که نسخه‌ی تازه و بهبودیافته‌ی هدست PlayStation VR بانام CUH-ZVR2 به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

سونی درباره تغییرات نسخه‌ی جدید گفته که اولین قسمتی که در CUH-ZVR2 تغییر کرده بخش طراحی آن است، جایی که دیگر از کابل‌های آزاردهنده‌ی این هدست خبری نیست و کاربران به‌راحتی می‌توانند از PlayStation VR استفاده کنند، از دیگر ویژگی‌های نسخه جدید می‌توان به قابلیت پشتیبانی از HDR اشاره کرد. سونی افزوده که قیمت این نسخه‌ی جدید با نسخه‌ی اولیه تفاوتی نخواهد داشت و بازی‌های جدید نیز از هر دو هدست پشتیبانی خواهند کرد. هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی دوم PlayStation VR در دسترس قرار نگرفته است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.