PlayerUnknown's Battlegrounds
سعید ستایش

سرورهای بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds با مشکل روبه‌رو شدند

سعید ستایش 10 مهر 1396 بدون دیدگاه
2,527 بازدید

حدود چند ماه از انتشار بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds می‌گذرد و این بازی تاکنون توانسته به آماری خیره‌کننده و تاریخی در صنعت گیم دست پیدا کند، این بازی چندی پیش توانست رکورد تعداد بازیکن‌های آنلاین هم‌زمان در شبکه‌ی Steam را با بیش از 1.5 میلیون کاربر بشکند و رکورد جدیدی را به ثبت برساند، رکورد قبلی با 1.2 میلیون کاربر در اختیار بازی محبوب Dota 2 بود.

موفقیت‌های بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds تنها به بخش آنلاین ختم نمی‌شود این بازی تاکنون توانسته بیش از 10 میلیون نسخه فروش کند و قرار است نسخه‌ی کنسولی این بازی نیز به‌زودی در دسترس قرار گیرد. یکی از دلایل تعداد کاربرهای بالای بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds کیفیت بسیار مناسب سرورهای آن است، بخشی که چند روزی می‌شود دچار اخلال شده و کاربران نمی‌توانند به‌درستی به تجربه‌ی بازی بپردازند. موضوع از جایی شروع شد که چند روز پیش برخی از کاربران در توییتر با انتشار پست‌هایی اعلام کردند که آن‌ها امکان دسترسی به سرورهای بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را ندارند و حتی در لود کردن منوی بازی نیز با مشکل روبه‌رویند.

پس‌ازاین اتفاق توییتر رسمی بازی به پست‌ها واکنش نشان داد و سازندگان اعلام کردند که در حال رفع مشکل پیش‌آمده هستند، بعد از چند ساعت دوباره سازندگان توییتی منتشر و اعلام کردند که مشکل سرورهای بازی به‌طور کامل رفع شده است، اما طبق توییت های منتشرشده همچنان بسیاری از کاربران برای تجربه‌ی بازی با مشکل روبه‌رویند. به نظر می‌رسد بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به دلیل سیل عظیمی از کاربران بر روی سرورهای خود به مشکل خورده است، باید منتظر ماند  و دید که آیا سازندگان PlayerUnknown’s Battlegrounds می‌توانند مشکلات سرور بازی را حل کنند.

منبع: PcGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.