دانلود بازی NBA Live 18 برای PS4
دانلود بازی NBA Live 18 برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی NBA Live 18 برای PS4

پارسی گیم 4 مهر 1396 2 دیدگاه
3,425 بازدید

دانلود بازی NBA Live 18 برای پلی استیشن 4

در چند سال اخیر سری NBA Live با افت شدیدی روبه‌رو شده است و تقریباً اکثر کاربرهای خود را ازدست‌داده دلیل این افت مخاطب وجود یک حریف بسیار قدرتمند به نام NBA 2K است که در حال حاضر لایسنس تمامی تیم‌های NBA و بسیاری از تیم‌های اروپایی را در دست دارد، شاید اگر به گذشته برگردیم دلیل این عقب‌ماندگی شبیه‌ساز بسکتبال کمپانی EA مشخص شود، درگذشته سری NBA Live دارای محبوبیت بسیار بالایی بود اما عدم وجود حریفی قدرتمند و همچنین بی‌توجهی EA باعث شد که این بازی از اصل خود فاصله گرفته و سال‌به‌سال تضعیف شود، برعکس NBA Live سری NBA 2K هرسال با اضافه کردن آیتم‌های جدید و بهبود دادن گیم پلی و جلوه‌های بصری خود توانست به‌مرور جایگاه NBA Live را نصیب خود کند. بااینکه EA امسال کمی با تأخیر از نسخه‌ی جدید NBA Live رونمایی کرد و همگان فکر می‌کردند که EA این سری را برای همیشه کنار گذاشته اما به نظر می‌رسد در بازی NBA Live 18 شاهد یک NBA Live دوست‌داشتنی و اعتیادآور هستیم.

مهم‌ترین تغییری که NBA Live 18 نسبت به نسخه‌ی پیشین خود داشته اضافه شدن بخش The One است، بازیکنان در این بخش می‌توانند در قالب تیم‌های پنج نفرِ به تجربه‌ی بسکتبال خیابانی بپردازند، از نکات جالب این بخش می‌توان به امکان تجربه‌ی آن به‌صورت آنلاین اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌هایی که به NBA Live 18 اضافه‌شده می‌توان به لوازم ورزشی جدید و متنوع اشاره کرد که برخی از آن‌ها در بازی قفل هستند و به‌مرور می‌توانید آن‌ها را آزادسازی کنید. یکی از ضعف‌های چند سال اخیر سری NBA Live نسبت به NBA 2K بخش گرافیک و جلوه‌های بصری آن است، بخشی که NBA 2K در آن فوق‌العاده کارکرده و هرسال در حال بهبود آن است، به نظر می‌رسد که در NBA Live کمپانی EA بالاخره دست‌به‌کار شده و ما در بازی شاهد جلوه‌های بصری راضی‌کننده و خوبی هستیم.

بااینکه سری NBA Live چند سالی می‌شود که مغلوب حریف قدرتمند خود یعنی سری NBA 2K شده، اما هنوز نیز ویژگی‌های منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی خود را دارد، اگر از علاقه‌مندان ورزش بسکتبال هستید به‌هیچ‌وجه NBA Live 18 را از دست ندهید.

هم اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
    • حجم : 27.1 گیگابایت
    • امتیاز :
    • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
    • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
    • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

    بازی های مرتبط

    arongroups

    دیدگاه کاربران

    تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
    • Avatar

      احسان

      مهمان

      وقت بخیر.دموی nba live 19 رو میذارین برای دانلود؟من مستقیم از سایت دانلود میکنم میگه هش فایل نادرسته دیتا نمیریزه.شما یه لطفی بکن دموشو بذار.ممنون

      پاسخ دهید
      • پارسی گیم

        پارسی گیم در پاسخ به احسان

        پشتیبانی

        سلام
        بزودی قرار داده میشه