ludicious2017
نوید قادری

بازی‌سازان برای برای شرکت در جشنواره بین‌المللی بازی Ludicious تا نهم مهرماه فرصت دارند

نوید قادری 4 مهر 1396 بدون دیدگاه
1,279 بازدید

چهارمین جشنواره بین‌المللی Ludicious سوییس، امسال از 29 دی‌ماه (18 ژانویه) تا 2 بهمن‌ماه (21 ژانویه) در شهر زوریخ کشور سوییس برگزار می‌شود. نهم مهرماه (1 اکتبر) آخرین فرصت برای ارسال آثار و شرکت در این مراسم است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مراسم جوایز Ludicious ناب‌ترین و خاص‌ترین بازی‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد و در این مراسم علاوه بر اهدای جوایز به آثار برتر ارسال‌شده، کنفرانس‌های ساخت و توسعه بازی، نمایش بازی‌ها و محصولات در قالب یک نمایشگاه و انواع مسابقات نیز اتفاق می‌افتد.

مراسم جوایز Ludicious علاوه بر اجرای موارد ذکر شده، سازندگان، ناشران و توسعه‌دهندگان حرفه‌ای را نیز با آثار نو و مستقل برتر ارسالی آشنا می‌کند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کند.

برای شرکت در بخش بین‌المللی این جشنواره، بازی‌سازان می‌توانند بازی خود را تنها در یکی از حالت‌های «رقابت بین‌المللی» یا «رقابت دانش‌آموزی» شرکت دهند.

برای شرکت در مراسم امسال Ludicious، بازی‌هایی که کاملا روند ساخت آن‌ها به پایان نرسیده نیز می‌توانند شرکت کنند و بازی‌هایی که در مراسم سال پیش حضور نداشتند و نامزد جایزه نشدند نیز در صورت بهبود و پیشرفت شانس شرکت دوباره را دارند.

جایزه‌ی «نوآورانه‌ترین بازی» نیز به عنوانی خواهد رسید که ایده‌های ناب را در گیم‌پلی، روایت داستان، مدل درآمدزایی و غیره پیاده کرده باشند. این جایزه مخصوص تیم‌های کوچکی است که با بودجه‌ی کم بازی را ساخته‌اند و به تیم برنده جایزه 8000 یورویی اعطا می‌شود.

در بخش جهانی مسابقات مراسم Ludicious، داوران براساس معیارهای مذکور بازی‌ها را انتخاب می‌کنند و در بخش دانش‌آموزی نیز بازی‌هایی که محصول تلاش تیمی از دانش‌جویان و دانش‌آموزان ترم جاری تحصیلی باشند مد نظر قرار می‌گیرد و انتخاب می‌شود. بازی‌های انتخاب شده در بخش دانشجویی پارسال نیز می‌توانند امسال در بخش جهانی به رقابت با دیگر آثار بپردازند.

برای شرکت در بخش بین‌المللی مسابقات Ludicious، قوانینی وجود دارد که به‌صورت کامل و تحت یک فایل PDF در فرم آنلاینی که می‌بایست توسط متقاضی پر شود در این لینک موجود است. مجموعا مبلغ 12000 یورو نیز برای اهدا به منتخب سازنده‌های آثار و نامزدهای جوایز در نظر گرفته شده است.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.