Fast and Furious
سعید ستایش

احتمال ساخت بازی Fast and Furious توسط سازنده ی سری Project CARS وجود دارد

سعید ستایش 31 شهریور 1396 بدون دیدگاه
925 بازدید

Fast and Furious یکی از محبوب‌ترین سری‌های سینمایی هالیوود است که تاکنون 8 نسخه فیلم از آن منتشرشده و توانسته به فروش چند میلیارد دلاری نیز دست پیدا کند، فروش این مجموعه فیلم آن‌قدر موفق بوده که تاکنون ساخت نسخه‌ی 9 و 10 این سری نیز تائید شده و به همین منظور گمانه‌زنی‌های زیادی راجب این سری و باز شدن پای این مجموعه به صنعت گیم به‌تازگی قوت گرفته است.

به‌تازگی نیز سازنده‌ی سری Project CARS مصاحبه‌ای انجام داده و در آن به بستن قراردادی برای ساخت یک بازی ماشین‌سواری ویدئویی با یک استدیوی هالیوودی اشاره‌کرده است. بازی Project CARS 2 به‌تازگی در دسترس قرارگرفته و این بازی همانند نسخه‌ی اول خود توانسته به موفقیت دست پیدا کند به همین منظور بستن قرارداد با استدیوی Slightly Mad Studios که تخصصش ساخت بازی‌های ماشین‌سواری است دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

Ian Bell طی مصاحبه‌ی خود اعلام کرده که بعد از ساختن و انتشار Project CARS 2 ما به دنبال ساخت یک بازی بسیار سریع و مبتنی بر سرعت هستیم برای همین به‌تازگی یک قرارداد شش‌ساله با یک استدیوی هالیوودی امضا کرده‌ایم. آقای Ian Bell مستقیماً به نام مجموعه‌ی خاصی اشاره نکرده‌اند، استدیوی Slightly Mad Studios چند ماه پیش نیز به دنبال گرفتن حق سری مسابقات F1 برای تولید بازی ویدئویی آن بود اما این حق تا سه سال دیگر در انحصار استدیوی Codemasters است.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.