Final Fantasy XV
سعید ستایش

تاریخ عرضه ی بسته ی الحاقی بازی Final Fantasy XV مشخص شد

سعید ستایش 30 شهریور 1396 بدون دیدگاه
1,446 بازدید

بازی Final Fantasy XV آخرین نسخه از سری محبوب Final Fantasy است که در سال 2016 برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشرشده است، این نسخه از بازی مانند همه‌ی نسخه‌های دیگر سری Final Fantasy بر روی داستان تمرکز دارد و دارای یک گیم پلی منحصربه‌فرد و فانتزی است. چندی پیش نیز استدیوی Square Enix اعلام کرد که این بازی در سال 2018 برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

همچنین Square Enix اضافه کرده که احتمال عرضه‌ی این بازی برای کنسول نینتندو سویچ نیز وجود دارد. پس از عرضه‌ی بازی استدیوی Square Enix به‌صورت مداوم در حال ارائه‌ی آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی متنوع برای بازی خود است، جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی که تا چند وقت دیگر برای بازی در دسترس قرار خواهد گرفت، مربوط به بخش چند نفرِ و آنلاین بازی است و این بخش را دچار تغییر و تحولاتی خواهد کرد. این بسته‌ی الحاقی به بازیکنان اجازه می‌دهد آواتار خود را ایجاد کرده و با آن به سه نفر دیگر از دوستان خود بپیوندند و در یک تیم چهار نفرِ به مبارزه با دیگر تیم‌ها بپردازند.

کسانی که نسخه‌ی Season Pass بازی را خریداری کرده‌اند این بسته‌ی الحاقی را به‌صورت رایگان دریافت خواهد کرد و افراد دیگر باید برای تجربه‌ی این بسته‌ی الحاقی 15 دلار پرداخت کنند. این بسته‌ی الحاقی در تاریخ 31 اکتبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.